Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

no to mam kolejny problem :) zrobilem model komorki ale zajelo mi to z 2 tygodnie i jeszcze mi texturowanie zostalo a z tego jestem zielony ;p awiec mam pytanko.. kiedy 2 rowki sie lacza (skrzyrzowanie jakby :p) to jest jakis sposob na to co jest pokazane na tych obrazkach , bo jak robie cutem wiecej polygonow na tym wlasnie skrzyzowaniu to potem mam problem przy msmooth bo polygony graniczace maja wiecej niz 4 vertexy... potem ciecie tego wszystkiego zeby mialo 3-4 vertexy zajmuje straaasznie duzo czasu (tak robilem moj poprzedni model ktory niebyl zbyt skomplikowany) musi byc jakas opcja... tu jest prszykladowy obrazek

xxx.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

fajne stringi :D:D nie wiem czy dobrze zrozumialem..ale jesli chcesz uzyskac efekt tego prostego ukladu bez wyginania przy mesh smoohtcie...to zrob ciecia w tych miejscach

 

xxx2.jpg

pozdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności