Gadon Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Mam takie pytanko. Mam kilkanascie (moze kilkadziesiat ) prostych obiektow (deski, cegly, odpadki) które stanowią ogólnie śmieci. Obiekty wzajemnie przechodzą przez siebie. Chcialbym je jakos na chama polaczyc aby byl jeden mesh. Probuje booleanem przez Union - laczy mi je ale nie łączy w jednego mesha... Po wybraniu jako Element nadal wiele obiektów nie jest polaczanych.. mozna to jakos zrobic?
Razi91 Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 nie wiem czemu, ale u mnie normalnie łączy. Upewnij się, że wszystkie te obiekty są bryłmi zamkniętymi(tzn nie ma "dziur"). Jak nigdzie nie widzisz dziur, to możesz na chama(jak to powiedziałeś) potraktować wszystkie obiekty modyfikatorem Shell (robi z powierzchni bryłę) i potem zbooleanuj, ale wzrośnie ilość trisów... To raczej mało opłacalne. @xeav: chodzi mu o to, żeby połączył siatki
Gadon Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 a mozna jakos automatycznie zalatac dziury w obiektach?
Razi91 Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 o tym nie wiedziałem;) Ale wpadłem na pomysł, jak znaleźć. Musisz w edit poly wejść w border i zaznaczyć cały obiekt. Jak coś znajdzie, to tak jest dziura.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się