Trybal Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 Chcę ustawić postać w pewnej pozycji... Ale nie wiem, jak zrobić, by ubranie podążało za ciałem i odpowiednio mięło się... Proszę o pomoc :)
Kris_R Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 Spróbuj zaznajomić się z maxowym modyfikatorem Cloth... odpowiada on za symulację tkanin.
Trybal Napisano 10 Sierpień 2007 Autor Napisano 10 Sierpień 2007 Gdybym nie użył modyfikatora Cloth to jak niby zrobiłbym ubranie?
Bacry Napisano 10 Sierpień 2007 Napisano 10 Sierpień 2007 ustawić w pozycji zasadniczej, potem zanimować postać i włączyć symulacje
Acid_Jazz Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 zgadza się, ale ja mam jeszcze dodatkowo pytanie ad tego tematu: to o czym Bacry napisałeś działa we free mode. Natomiast: jak zachować ułożenie ciucha przy przejściu do footsptep mode? niestety po nacisnieciu guziczka ze stopkami zmienia się pozycja bipeda :(((( jeśli ktoś zna odpowiedź to baaaaardzo proszę, bo jestem w kropce pozdr. A_J
Bacry Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 to zrób wstępną symulację na pierwszej klatce z footstepem (poprzestawiaj panele) powinno dać radę (chyba że biped jest jakoś kolosalnie poskręcany)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się