nicik Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 witam, chcialbym zapytać czy ktoś moglby wyteksturować, albo przynajmniej pomóc nałożyć tekstury. Jestem bardzo cienki w teksturowaniu,
JackVasi Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 Ale masz go zmapowanego i chodzi o wykonanie textury czy chodzi o mapping?? btw fajny mode; :D
nicik Napisano 11 Sierpień 2007 Autor Napisano 11 Sierpień 2007 Dzięki. Mogę wykonać teksture do gotowej siatki i jeszcze troche włosków dać. Z włoskami sobie poradzę, ale z mapowaniem nie za bardzo, teksture tez potrafię wykonać w photoshopie, ale do gotowej siatki (UVW), pomógl mi by ktoś? Ten model robie dla dziewczyny, wiec chce mieć jakąś sensną teksturę na tym ;) chyba rozumiecie :p -------- a i jeszcze jedno, nie wiem czy dalo by sie do jeszcze jakoś sensnie zanimować, np zeby ten owad machał skrzydlami, odnozami i czolkami... :) (najlepiej zeby latał), jezeli jest szansa na jakieś dobre zanimowanie to prosze powiedzeć, to pokombinuję ;) :p
Ania Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 więc tak, model bardzo ładny, radzę się nauczyć mapować, nikt tego nie lubi robić ale nie jest takie trudne, najlepiej w tym przypadku skrzydełka planarnie a resztę jakimś automatem, albo skrzydełka rozciąć wzdłuż kantu i też automatem. rozetnij: - wzdłóż tułowia od dołu (od czubka głowy do ogona) - szyja - między czułkami - nasadę każdej nóżki i czułków naokoło - wzdłóż każdej nóżki i czułków (od nasady do końca) w załączniku zaznaczyłam gdzie bym zrobiła cięcia. automatyczne mapowanie jest bardzo dobre w blenderze, w moim podpisie pod tutorials jest videotutorial o mapowaniu w blenderze. mówisz mu tylko gdzie ma rozciąć, resztę robi za ciebie, potem już tylko jeśli chcesz to możesz poprzesuwać poszczególne części i ewentualnie porozciągać inaczej.
nicik Napisano 11 Sierpień 2007 Autor Napisano 11 Sierpień 2007 mam prozbe, nie bylo by problemu jakbyś podzielila to w Unwrap w maxie, jak bym przeslal plik max?? bo nie pojmuje zabardzo jeszcze tego, blendera nie mam.
Ania Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 blender jest darmowy, i można z niego exportować i importować do maxa poprzez pliki obj. nie mam czasu na unwrapowanie i nie lubię tego robić. w maksie możesz to robić za pomocą pelt mappingu, jest o tym napisane dość dokładnie w helpie, ale jest to do kitu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się