mikemayday Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 Salut, boyz. Mój pierwszy game-art wart uwagi to przeróbka starego, dobrego projektu na potrzeby cRPGa. 2897 verts, Blender, textura w Photoshopie z wypieczonym w Blenderze AO. Pracuję jeszcze nad bump-mapą do niego, niestety nie za bardzo wiem co można by zrobić oprócz zastosowania czarno białego odpowiednika diffuse map. Czekam na opinie/porady/opiniorady!
Ardeni Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 OO siema siema :) :D Wg mnie coś jest nietak ze skalą, tzn ręce chyba za duze/grube, Nie widziałem jeszcze takiego goblina.
mikemayday Napisano 11 Sierpień 2007 Autor Napisano 11 Sierpień 2007 Siemka Ardeni, gdzie się podziewacie z ofcą? Shames zapodał genialny model postaci! Ręce: masz na myśli dłonie, ramiona czy oba? Chciałem mu nadac trochę małpie proporcje. Trzeba przyznać, mój goblin tak różni się od sztampowej wersji, że niektórzy widząc go myślą, że to jakiś kosmita (nie wspominam już o Nicolaiu ). Byłbym zapomniał:
Ardeni Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 Dodaj miniaturke edo pierwszego posta. Przeglądam systematycznie forum i widziałem co zrobił Shames, dobry jest qrde :D Jestem w kontakcie z prezesem i tłumaczyłem mu co się dzieje z Ofcą, jak chcesz wiecej info to zagadaj na gg/tlen. Jak dla mnie ogólnie ręce są za duże/długie, a może to przez tę dużą głowę, nie wiem sam.
BLADE Napisano 11 Sierpień 2007 Napisano 11 Sierpień 2007 ręce ciut za długie jak pisał Ardeni. zaokraglilbym troche klate bo jest taka klockowata, troszke ją dopieść, tak samo miednice i krocze... jakby za wysoko i za wąsko, mam nadzieje ze mnei rozumiesz :) reszta wporzo :)
arcade Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 Model imo spoko, chociaż można by mu było nadać bardziej charakterystyczne, przerysowane w sposób kreskówkowy proporcje. tekstura trochę za płaska - przydały by się jeszcze jakieś gradienty i przejścia tonalne - ta zieleń jest trochę za jednolita, fajnie by było gdyby miejscami przechodziła w żółć bardziej zdecydowanie, można by też dodać inne kolory. Jak na początki to imo bardzo solidnie, jak podciągniesz jeszcze będzie bosko :D
Cruzh3r Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 fajnie kreskówkowo. Co do teksturek to tak jak ziomuś pisał. Ręce lipa. Spróbuj pociemnić teksturkę ogólnie do ciemno zielonego a potem pojaśniać do koloru który masz teraz na mięśniach, jakiś bardziej wypukłych elementach. heh, ja też musze zrobić goblinka zaraz sie zato zabieram;)
ema421 Napisano 17 Sierpień 2007 Napisano 17 Sierpień 2007 dlamnie rece sa wporzadku , nadaja calosi sympatyczny wyglad.zastanawia mnie czym kieruja sei ludzie twierdzacy ze taki goblin nie moze miec wielkich dloni , czy tam rak .... . . moim zdaniem gdyby wszystko mial proporcjonalne to neibyl by taki ciekawy... pozdro
mikemayday Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 Łubudubu! powróciłem z wakacji! Klatka piersiowa conieco poprawiona, teraz malowanko:
Gość Marioza Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 a pokaz co tam poprawiles bo po ostanim skrinie ciezko cos wywnioskowac poza tym ze zniknęlo z textury to i owo
mikemayday Napisano 7 Wrzesień 2007 Autor Napisano 7 Wrzesień 2007 Hmmm... myślałem, że widać wyraźnie iż nie jest już tak klocokowata? A to i owo zostało przeniesione na bumpmap:
Gość Marioza Napisano 7 Wrzesień 2007 Napisano 7 Wrzesień 2007 no niby widac ale jeszcze lepiej bylby widac jakbys zapodal siate wtedy byłoby jak na dłoni :), właczyłem sobie to demo gdzie ten hipek wystepuje nie wiem nie znam sie ale tak jakos zbyt intesywny kolorek tam miał w stosunku do reszty levelu
Ardeni Napisano 7 Wrzesień 2007 Napisano 7 Wrzesień 2007 Właśnie, moze desaturacja i troszke ciemniejszy kolor?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się