gryzon Napisano 13 Sierpień 2007 Share Napisano 13 Sierpień 2007 Witam. Robie sobie poligonalne włosy za pomocą alpha mapy. Przy nawarstwieniu się włosów powstają czarne plamy. Gdzie można zwiększyć parametr do pokrywania się większej ilości obiektów z przezroczystością za pomocą alpha map. Nie wiem gdzie szukać tego parametru. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 13 Sierpień 2007 Share Napisano 13 Sierpień 2007 tu chodzi generalnie o to ile powierzchni "ray" może przejść w renderze. Sprawdź ustawienia rendera, zakładka optimacośtam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 13 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 13 Sierpień 2007 no właśnie sprawdzałem wszystkie ustawienia tej zakładki i nici z tego. Nie mogę znaleźć tego parametru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordy Napisano 13 Sierpień 2007 Share Napisano 13 Sierpień 2007 secondary rays - refract Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 15 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2007 Dowiedziałem się ze warto użyć materiału sprite. Render będzie szybszy. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się