Napisano 14 Sierpień 200717 l Witam, Postanowiłem przetestować swoje możliwości i podjąłem próbę stworzenia ludzkiej postaci. Jestem amatorem, grafikę tworzę w wolnych chwilach. Załączam 2 szybkie renderki twarzy, 1 z texturką "na szybko" (oczy również wstawione tymczasowo) oraz 1 z siatką. Czekam na ostrą krytykę. Modele z taxturą i bez troszkę się różnią - skorzystałem ze zdjęcia Angeliny J, więc model musiałem przerobić na kobietę
Napisano 14 Sierpień 200717 l Straszne low poly :) nie bój sie zageścić siatki podpatruj innych ;) na tym etapie nic wiecej poradzić ci nie moge.
Napisano 15 Sierpień 200717 l Ja ci radze odwrotnie niz wizz. Dobrze ze nie zagesciles siatki bo jet kilka bledow w topologii ktore musisz poprawic teraz albo zostana juz do konca. Poza tym dawaj screeny (z polyskliwym materialem) bo na renderach nic nie widac.
Napisano 16 Sierpień 200717 l Autor Dzięki za komentarze Wizz -> Myślałem, żeby na początku bardziej skupiać się na ogólnych zarysach + ms (brak umiejętości oraz czasu); Tomala -> Oczy wstawiłem tylko pod renderek (kula + tekstura), nad detalami (oczy, zęby, włosy itp) będę siedział później; Gomez -> Dzięki, właśnie w te miejsca mnie niepokoiły, materiał też jest tymczasowy, ale poprawię.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto