Sebastian Ozga Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 Witam, Postanowiłem przetestować swoje możliwości i podjąłem próbę stworzenia ludzkiej postaci. Jestem amatorem, grafikę tworzę w wolnych chwilach. Załączam 2 szybkie renderki twarzy, 1 z texturką "na szybko" (oczy również wstawione tymczasowo) oraz 1 z siatką. Czekam na ostrą krytykę. Modele z taxturą i bez troszkę się różnią - skorzystałem ze zdjęcia Angeliny J, więc model musiałem przerobić na kobietę
wizz Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 Straszne low poly :) nie bój sie zageścić siatki podpatruj innych ;) na tym etapie nic wiecej poradzić ci nie moge. 1
Gomez Napisano 15 Sierpień 2007 Napisano 15 Sierpień 2007 Ja ci radze odwrotnie niz wizz. Dobrze ze nie zagesciles siatki bo jet kilka bledow w topologii ktore musisz poprawic teraz albo zostana juz do konca. Poza tym dawaj screeny (z polyskliwym materialem) bo na renderach nic nie widac. 1
Sebastian Ozga Napisano 16 Sierpień 2007 Autor Napisano 16 Sierpień 2007 Dzięki za komentarze Wizz -> Myślałem, żeby na początku bardziej skupiać się na ogólnych zarysach + ms (brak umiejętości oraz czasu); Tomala -> Oczy wstawiłem tylko pod renderek (kula + tekstura), nad detalami (oczy, zęby, włosy itp) będę siedział później; Gomez -> Dzięki, właśnie w te miejsca mnie niepokoiły, materiał też jest tymczasowy, ale poprawię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się