Napisano 7 Grudzień 200321 l Witam, zaczalem wlasnie sobie robic aparacik. Korzystam z oryginalu, nie z przekrojow...
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor Technika, hmmm... Modelowaine splajnami, modif Surface, (czasami zamiana na Mesh-a), modif Meshsmooth. Tylko tyle... A siatka jest tutaj...
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor Dorobilem tyl aparatu, brakuje jeszcze przyciskow pokretel i takich tam...
Napisano 8 Grudzień 200321 l Mam nadzieję że na modelu nie skończysz. Bo on sie zapowaiada smakowicie. Tak w ogóle to bardzo fajny aparacik... taki kosmiczny trochę :) Ja będe napewno czekał na shadery i teksturki... pozdro
Napisano 8 Grudzień 200321 l Ogólnie dosyć skomplikowany ten model aparatu jest. Chcesz oddać go w najdrobniejszych szczegółach? Na razie widzę kilka nieścisłości z oryginałem. Kiedyś też robiłem CP5700, ale tylko zarys, na potrzeby animacji flashowej.
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor W sumie to chce miec ogolny zarys. Nie chce robic jakiegos SUPER realistycznego modelu... Chce zeby to \"przypominalo\" ten aprat... @Leander Mozesz napisac, jakie to widzisz niescislosci z oryginlem? Chcialbym je poprawic, jesli sa naprawde znaczace... Dzieki...
Napisano 8 Grudzień 200321 l No na pierwszy rzut oka myślałem, że będzie ich więcej :) No i nie są bardzo znaczące.
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor @leander Dzieki za wskazowki. Na pewno sprobuje poprawic te niedociagniecia... Teraz dorobilem pare przyciskow do obudowy...
Napisano 8 Grudzień 200321 l Super ..... swietnie wyglada ten model. To jest polymodelling ?? Widze ze pisze ze to jesy robione splajnami .... jak to sie robi ? :)
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor @MC-Maxim To jest taki kolarz... Najpierw robie model low-poly za pomoca splajnow, nastepnie zamieniam go na mesh-a. Po co? Zeby zrobi \"gladkie, zaokraglone\" kanty, wciecia, przerwy. Jak juz to mam. Nadaje modyfikacje Meshsmooth. I tam juz zmieniam kilka rzeczy jak zachodzi taka potrzeba... To wszystko :). Metoda dosc szybka...
Napisano 8 Grudzień 200321 l Autor Byc moze, ale w niej czuje sie najlepiej :P ale jednoczesnie szybka... ;)
Napisano 8 Grudzień 200321 l Witam! Widze ze idzie Ci calkiem niezle. Narazie nie ma sie czego czeplnac. Troche w niektorych miejscach wydaje mi sie za gladki, zwlaszcza z tylu, te przyciski i w ogloe tylny panelm, ale nie wiem jak to wyglada w orginale wiec sie nie czepiam. Ogolnie dobry job! Powodzenia w dalszej pracy! Pozdrawiam!
Napisano 8 Grudzień 200321 l hmm i tak masz juz plusa za to ze nie robisz kolejnego Audi TT :) jak narazie niejest zle ale pare rzeczy wymaga poprawy (zgadzam sie z poprzednikami)
Napisano 10 Grudzień 200321 l Autor Dzieki za uwage, Samochody tez mi sie znudzily, hehe :) Ostatni efekt pracy...
Napisano 10 Grudzień 200321 l witam, no niezly ten aparat !! duzo szczegolow...ale wkoncu tutaj musi byc duzo szcezgolow bo to jest pojedynczy obiekt....a kiedy ujrzymy wersje z materialami? pozdr
Napisano 10 Grudzień 200321 l A skoro robisz z oryginału, to może powiedz w dwóch słowach jak się spisuje aparacik? Masz gdzieś na sieci galerię żeby zobaczyc co potrafi?
Napisano 10 Grudzień 200321 l Autor Chyba widac w podpisie :) Pewnie tzw. \"kurza ślepota\" :) http://www.kamil.gallery.prv.pl
Napisano 11 Grudzień 200321 l hehe, link pewnie dopiero dodałeś i się ze mnie nabijasz [cfaniak] Świetny sprzęt. I powaliła mnie galeria Twoich concept-carów.
Napisano 11 Grudzień 200321 l Autor @leander Link dziala juz od jakiegos miesiaca. W podpisie tez ejst od jakiegos miesiaca :). Co do galerii, dzieki... I appreciate you...
Napisano 11 Grudzień 200321 l Autor To jest tylko probka z materialami. Nie ma jeszcze tekstur. Model jest jeszcze nieskonczony... PS. Powiedzcie mi, jak mozna nalozyc mala teksture na obiekt. Chodzi mi, zeby nie teksturowac calego biektu, tylko jego fragment. Jak sie teksturuje obiekt wieloma teksturam? Pomocy...
Napisano 11 Grudzień 200321 l Oj pięknie, pięknie. Dla mnie wypas. A mógłbyś zdradzić jak te przyciski dokładasz do siatki? Troche kulawy jestem w takiej technice. Ew pokazac zbliżenie siatki na jeden z nich. Co do materiału Multi-Sub, to bardzo przystępnie tłumaczy to tutek http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp (UVW Mapping)
Napisano 11 Grudzień 200321 l Autor haha, jeszcze prosciej... poprsotu kazdy przycisk to oddzielny obiekt odpowiednio ustawion, wsuniety w body aparatu... Zreszta caly aparat sklada sie z kilku obiektow. Nie jest to jeden wielki, tak rozrzezbiony obiekt. Chcialem sobie zostawic mozliwosc latwiejszego teksturowania....
Napisano 11 Grudzień 200321 l Autor @uncle Gdzie we wrocku mieszkasz? ja zajmuje jeden z \"klozetowcow\" na grunwaldzie...:)
Napisano 13 Grudzień 200321 l Autor Cyba nikt tu nie zaglada, ale co tam... Robie sobie dalej w spokoju modelik, a ostatnio probuje z teksturami i materialami.
Napisano 13 Grudzień 200321 l Witam! Fajna robota, tylko jasniej renderuj bo nie wiele widac... Pozdrawiam!
Napisano 13 Grudzień 200321 l Autor No to teraz troche rozjasnilem. Mam tez prosbe, piszcie wiecej, bo nie wiem czy robie poprawnie, czy cos zle? Piszcie cos, zeby tylko bylo na ten temat!!! Pozdrawiam... Ostatni update:
Napisano 14 Grudzień 200321 l Przycisk od zoomu (\"W T\") powinien byc chyba bardziej w lewo (według moich referencji). Górny wyświetlacz i i ten okrągły przycisk z tyłu (do przeglądania zdjęć) jeszcze mają niedopracowane ramki. No i śrubek nie ma :P Ale ogólnie git! Przydały by się jeszcze jasniejsze rendery.
Napisano 14 Grudzień 200321 l No... spoko, fajnie, popraw moze material stopki pod lampe, jakis taki sztuczny jest i mnie troszke wkurza ;) che che, pozdrawiam i czekam na wiecej...
Napisano 15 Grudzień 200321 l Autor Last update PS. Jasniej nie moge. Wkoncu ten aparat jest czarny. Mam zmienic jego kolor na bialy? :)
Napisano 15 Grudzień 200321 l kkk81 - avatar może mieć do 10 kB (regulamin), więc zmniejsz. W wyniku awarii niestety zniknęły załączniki więc nie widzę ostatniego update\'a, ale chodzi mi o taką jasność. Z moich referek Cool Pixela:
Napisano 15 Grudzień 200321 l Z referencji leander\'a wynika ze aparat jest czarny, ale struktura plastiku z ktorego jest wykonany rozprasza swiatlo... to inny material niz w twoim modeliku... :) czy tam jakoś tak... pozdrawiam...
Napisano 15 Grudzień 200321 l Autor Niedlugo zamieszcze ostatni update. Wasze uwagi na temat materialu, postaram sie w miasre moich umiejetnosci uwzglednic. Dzieki za te uwagi. Moze coz z tego wyjdzie... :) PS. Dodam jeszcze, ze w rzeczywistosci jest ona taka ciemna, ale moze rzeczywiscie nie tak jak w modelu. I na pewno nie tak jasna jak na zdjeciu. Wlasnie patrze jak by tu pojsc na kompromis.
Napisano 15 Grudzień 200321 l Kompromis jest ważny... Czekam na update... :) kurcze szkoda ze z forum bylo cos nie ok i obrazki poszly do domciu... :]
Napisano 16 Grudzień 200321 l Na zdjęciu jest jasno bo trochę rozjaśniłem :P Ale w sumie trzeba mieć z czego rozjaśniać, a jak masz kanał diffuse (chociaż w sumie nie wiem jak budujesz materiał) na czarny to nic nie zrobisz. Może finalnie zrób tak jak będzie ładnie, ale do prezentacji ciut rozjaśniaj żebysmy mogli nacieszyć się szczegółami :D
Napisano 16 Grudzień 200321 l Autor Wiem, ze po czarnym to nic nie moge. Dlatego w difuse mam ustawiony ciemny szary (parametr Value=13, odcienie szarosci). Tak, czy siak, bede kombinowal z tymi ustawieniami. Last update, ale bez rozjasnienia materialu :P 1.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto