Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nos super, kształt żuchwy do poprawki usta do zrobienia bo na razie ich nie widać, oczy też trzeba zrobić no i popracuj trochę nad detalem uszu. Pozdrawiam.

Napisano

"Stary" wizki robisz wyczesne ale nad glowa i organika musisz jeszcze popracowac :/

sam pomysl i ksztalt jest naprawde fajny, szczegolnie nos ale oczy sa juz zupelnie nienatoralne pametaj ze gdzies tam musza sie zmiescic galki oczne, zuchwa tez gdzis sie jakby zapada, miesnie szyji tez musisz dopracowac bo teraz niestaty wygladaja jak dwa mazniecia brushem to samo z uszami. No i wiadomo usta takze wymagaja dopracowania :-)

ale tak pozatym to moze byc naprawde super pracka :D

mam nadzieje ze nie odbierzesz tego zbyt ostro :/ chce tylko doradzic

pozdrawaim.

Napisano

moim skromnym zdaniem chciałbym zwrócić uwagę że to jest ork a nie człowiek więc organika nie bardzo się zdaje. Poprzednie wary były lepsze tylko wyżej ustawione, wysunięte w przód i mniejsze.

Oczodoły teraz fajniej wyglądają.

Napisano

jak dla mnie spoko.

Wyżej dałbym nos i popracował na powiekami (bardziej gładkie), i ten rów na oku :) zmniejsz go troszeczkę.

Co do postaci.... świetny Drow :)

Napisano

w oczy rzuca sie jego dolna powieka powinna ona być gładsza bez tylu ostrych krawędzi i moim zdaniem gdyby ta blizna była trochę krótsza ale za to szersza lepiej by wyglądała oprócz tego to bardzo fajny model

Napisano

fajny model

blizna powinna być na brwi głębsza lub szersza niż na dole (ponieważ brew wystaje i łatwiej trafić)

kilka głębszych bruzd na czole (zmarszczone czoło) b y pasowało.

Napisano

ładne światło, całość bardzo dobrze się prezentuje, kilka detali bym poprawiła

bumpmapa trochę jednostajna (jest taka sama na nosie, na czole, na policzkach...)

to samo dotyczy specular mapy, przy czym tu mniej to przeszkadza.

oczy jeszcze dopracuj, zazwyczaj przejście tęczówka-białko jest lekko rozmyte, no i białko lepiej by pasowało lekko żółtawe, z drobnymi żyłkami. (zresztą wygodniej się to dodaje w photoshopie w postprodukcji)

 

edit: właśnie obejrzałam twoje portfolio, jeśli tego stworka doprowadzisz do takiego stanu technicznego jak wizualizacje, to będzie bomba.

Napisano

Na początku wyglądał kiepsko, ale nieźle z tego wybrnąłeś! Jest naprawdę dobrze - poprawiłbym tylko kąciki ust. W tamtym miejscu skóra z "wąsów" i policzków jest bardzo naciągnięta, a kąciki sztywne.

Napisano

Dzieki za komentarze. Modelu juz nie mam sily poprawiac, zostanie tak jak jest - moze nastepnym razem bedzie lepiej. Render skonczony wiec wrzucam do finished works.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności