Napisano 15 Sierpień 200717 l Zaczolem swój drugi model w zbrushu. Wrzucam co udalo mi się w ciagu godziny zrobic. Wiem ze jest wiele brakow wiec krytukujcie. Niewiem tez jak zrobic galki oczne, najlepiej tak jak tutaj: http://youtube.com/watch?v=4trGmJ8n6vE. Zgóry dzieki za pomoc.
Napisano 15 Sierpień 200717 l Nos super, kształt żuchwy do poprawki usta do zrobienia bo na razie ich nie widać, oczy też trzeba zrobić no i popracuj trochę nad detalem uszu. Pozdrawiam.
Napisano 15 Sierpień 200717 l "Stary" wizki robisz wyczesne ale nad glowa i organika musisz jeszcze popracowac :/ sam pomysl i ksztalt jest naprawde fajny, szczegolnie nos ale oczy sa juz zupelnie nienatoralne pametaj ze gdzies tam musza sie zmiescic galki oczne, zuchwa tez gdzis sie jakby zapada, miesnie szyji tez musisz dopracowac bo teraz niestaty wygladaja jak dwa mazniecia brushem to samo z uszami. No i wiadomo usta takze wymagaja dopracowania :-) ale tak pozatym to moze byc naprawde super pracka :D mam nadzieje ze nie odbierzesz tego zbyt ostro :/ chce tylko doradzic pozdrawaim.
Napisano 15 Sierpień 200717 l Teraz wygląda o wiele lepiej ale musisz jakoś zrobić te oczy a i w kącikach ust jakieś dziwne bugi wyszły.
Napisano 16 Sierpień 200717 l moim skromnym zdaniem chciałbym zwrócić uwagę że to jest ork a nie człowiek więc organika nie bardzo się zdaje. Poprzednie wary były lepsze tylko wyżej ustawione, wysunięte w przód i mniejsze. Oczodoły teraz fajniej wyglądają.
Napisano 16 Sierpień 200717 l Autor Thyrrun -> teraz sam nie wiem czy to ork bedzie - co wyjdzie to wyjdzie walcze dalej:
Napisano 16 Sierpień 200717 l jak dla mnie spoko. Wyżej dałbym nos i popracował na powiekami (bardziej gładkie), i ten rów na oku :) zmniejsz go troszeczkę. Co do postaci.... świetny Drow :)
Napisano 16 Sierpień 200717 l w oczy rzuca sie jego dolna powieka powinna ona być gładsza bez tylu ostrych krawędzi i moim zdaniem gdyby ta blizna była trochę krótsza ale za to szersza lepiej by wyglądała oprócz tego to bardzo fajny model
Napisano 16 Sierpień 200717 l fajny model blizna powinna być na brwi głębsza lub szersza niż na dole (ponieważ brew wystaje i łatwiej trafić) kilka głębszych bruzd na czole (zmarszczone czoło) b y pasowało.
Napisano 18 Sierpień 200717 l ładne światło, całość bardzo dobrze się prezentuje, kilka detali bym poprawiła bumpmapa trochę jednostajna (jest taka sama na nosie, na czole, na policzkach...) to samo dotyczy specular mapy, przy czym tu mniej to przeszkadza. oczy jeszcze dopracuj, zazwyczaj przejście tęczówka-białko jest lekko rozmyte, no i białko lepiej by pasowało lekko żółtawe, z drobnymi żyłkami. (zresztą wygodniej się to dodaje w photoshopie w postprodukcji) edit: właśnie obejrzałam twoje portfolio, jeśli tego stworka doprowadzisz do takiego stanu technicznego jak wizualizacje, to będzie bomba.
Napisano 18 Sierpień 200717 l Autor Ania -> wielkie dzieki - oczy jakos srednio mi pasowaly kolejny render:
Napisano 18 Sierpień 200717 l COOL =] moze by mu jakis kawalek zbroi bys dorobil ? jakies naramienniki :D
Napisano 18 Sierpień 200717 l Na początku wyglądał kiepsko, ale nieźle z tego wybrnąłeś! Jest naprawdę dobrze - poprawiłbym tylko kąciki ust. W tamtym miejscu skóra z "wąsów" i policzków jest bardzo naciągnięta, a kąciki sztywne.
Napisano 19 Sierpień 200717 l Autor Dzieki za komentarze. Modelu juz nie mam sily poprawiac, zostanie tak jak jest - moze nastepnym razem bedzie lepiej. Render skonczony wiec wrzucam do finished works.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto