gientekwl Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 hey :) zrobiłem prostą scenę, mianowicie... świecę, podłoże [panele drewniane]; 1 x omini. Problem się pojawia przy tworzeniu ognia, generalnie chodzi mi o mały płomyk świecy. Zacząłem tworzyć go poprzez SphereGizmo+Atmosphere Effect>Fire Effect. Nie jestem do końca przekonany co do tego sposobu, bawiłem się każdym parametrem by uzyskać pożądany efekt. Niestety, nie da się... Renderuje Mental Ray'em. II rozwiązanie to wymodelować płomyk i pobawić się shaderem Glow[lume], jeżeli ktoś zna jakiś inny, ambitniejszy sposób, proszę pisać. Słyszałem również, że shader Glare[lume] jest niezły, tylko jak go odblokować ? P.S. Nie chodzi mi o żadne plugin'y, chce wykorzystać na razie to co posiadam w max'ie :). Pozdrawiam.
AGmakonts Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 polecam fume fx, świetny plugin do ognia, maxowymi efektami może być "ciężko"
Temporal Napisano 18 Sierpień 2007 Napisano 18 Sierpień 2007 o odblokowaniu Glare juz kiedys pisalem wiec opcja szukaj i masz odpowiedz :] co do plomienie to mysle ze wypadaloby przyjrzec sie czasteczka a zwlaszcza Particle Flow :]
gientekwl Napisano 18 Sierpień 2007 Autor Napisano 18 Sierpień 2007 AGmakonts - nie zaszkodziło by żebyś wrzucił link do wątku o odblokowaniu glare
gientekwl Napisano 18 Sierpień 2007 Autor Napisano 18 Sierpień 2007 mam nadzieje, że komuś się przyda... metoda : Particle Flow ;) http://www.3dluvr.com/content/article/83/1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się