Napisano 18 Sierpień 200717 l hey :) zrobiłem prostą scenę, mianowicie... świecę, podłoże [panele drewniane]; 1 x omini. Problem się pojawia przy tworzeniu ognia, generalnie chodzi mi o mały płomyk świecy. Zacząłem tworzyć go poprzez SphereGizmo+Atmosphere Effect>Fire Effect. Nie jestem do końca przekonany co do tego sposobu, bawiłem się każdym parametrem by uzyskać pożądany efekt. Niestety, nie da się... Renderuje Mental Ray'em. II rozwiązanie to wymodelować płomyk i pobawić się shaderem Glow[lume], jeżeli ktoś zna jakiś inny, ambitniejszy sposób, proszę pisać. Słyszałem również, że shader Glare[lume] jest niezły, tylko jak go odblokować ? P.S. Nie chodzi mi o żadne plugin'y, chce wykorzystać na razie to co posiadam w max'ie :). Pozdrawiam.
Napisano 18 Sierpień 200717 l polecam fume fx, świetny plugin do ognia, maxowymi efektami może być "ciężko"
Napisano 18 Sierpień 200717 l o odblokowaniu Glare juz kiedys pisalem wiec opcja szukaj i masz odpowiedz :] co do plomienie to mysle ze wypadaloby przyjrzec sie czasteczka a zwlaszcza Particle Flow :]
Napisano 18 Sierpień 200717 l Autor AGmakonts - nie zaszkodziło by żebyś wrzucił link do wątku o odblokowaniu glare
Napisano 18 Sierpień 200717 l Autor mam nadzieje, że komuś się przyda... metoda : Particle Flow ;) http://www.3dluvr.com/content/article/83/1
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto