Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hey :)

 

zrobiłem prostą scenę, mianowicie...

świecę, podłoże [panele drewniane]; 1 x omini.

 

Problem się pojawia przy tworzeniu ognia, generalnie chodzi mi o mały płomyk świecy. Zacząłem tworzyć go poprzez SphereGizmo+Atmosphere Effect>Fire Effect. Nie jestem do końca przekonany co do tego sposobu, bawiłem się każdym parametrem by uzyskać pożądany efekt. Niestety, nie da się...

 

Renderuje Mental Ray'em. II rozwiązanie to wymodelować płomyk i pobawić się shaderem Glow[lume], jeżeli ktoś zna jakiś inny, ambitniejszy sposób, proszę pisać.

 

Słyszałem również, że shader Glare[lume] jest niezły, tylko jak go odblokować ?

 

P.S. Nie chodzi mi o żadne plugin'y, chce wykorzystać na razie to co posiadam w max'ie :). Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 882
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o odblokowaniu Glare juz kiedys pisalem wiec opcja szukaj i masz odpowiedz :]

co do plomienie to mysle ze wypadaloby przyjrzec sie czasteczka a zwlaszcza Particle Flow :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności