Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

hey :)

 

zrobiłem prostą scenę, mianowicie...

świecę, podłoże [panele drewniane]; 1 x omini.

 

Problem się pojawia przy tworzeniu ognia, generalnie chodzi mi o mały płomyk świecy. Zacząłem tworzyć go poprzez SphereGizmo+Atmosphere Effect>Fire Effect. Nie jestem do końca przekonany co do tego sposobu, bawiłem się każdym parametrem by uzyskać pożądany efekt. Niestety, nie da się...

 

Renderuje Mental Ray'em. II rozwiązanie to wymodelować płomyk i pobawić się shaderem Glow[lume], jeżeli ktoś zna jakiś inny, ambitniejszy sposób, proszę pisać.

 

Słyszałem również, że shader Glare[lume] jest niezły, tylko jak go odblokować ?

 

P.S. Nie chodzi mi o żadne plugin'y, chce wykorzystać na razie to co posiadam w max'ie :). Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 908
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o odblokowaniu Glare juz kiedys pisalem wiec opcja szukaj i masz odpowiedz :]

co do plomienie to mysle ze wypadaloby przyjrzec sie czasteczka a zwlaszcza Particle Flow :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.