Skocz do zawartości

[3ds max]Światło słońca we wszechświecie, jak uzyskac?


Bielo^

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, znalazłem w tutorialu na pewnej stronie bardzo interesujący render (patrz załącznik). Niestety autor nie opisuje w jaki sposób uzyskał takie świetne światło. Mam 3ds max 9, do renderingu używam mental ray'a. Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

to są lens efekty, można je zrobić w maxie (video post lub pod effects) albo jeszcze lepiej w ps.

a jeśli chodzi o resztę to przypuszczam że silne lekko niebieskawe światło od góry i słabe żółtawe dopełniające od przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za uwagi, są one bardzo wartościowe, problem jest z tym że zapomniałem wspomnieć że jestem początkującym użydkownikiem Maxa, mógłby mi ktoś przybliżyć z tymi lens efektami?

 

Znalazłem wchodząc rendering -> effects -> Add -> Lens effects -> Glow -> i teraz nie wiem jakich ustawien uzyc. Dałem pick light -> omni 1, i rzeczywiscie swieci się, ale efekt jest nie zadowalajacy, to nie to samo.

Pozdrawiam, Bielo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności