Napisano 19 Sierpień 200717 l Wiem ze bylo to walkowane wiele razy przesledzilem wiele watkow, natomiast w sumie nie znalazlem odpowiedzi na temat dachu z dachowka 3d i "wolim oczkiem". Przeraza mnie to i mówiąc szczerze nie mam pojęcia jak to sprawnie zrobic. Probowalem przez scatter ale perpendicural sie nei dandaje bo obraca dachowki. Gdzies bylo cos wspomniane ze da rade przez skin warp patch ale bez szczegolow. Napewno da rade jakos ...tylko jak?? anyone??
Napisano 19 Sierpień 200717 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=38690 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=549009&postcount=24
Napisano 19 Sierpień 200717 l Autor Wielkie dzięki Lis za odpowiedz ,znalazlem ten temat wczesniej, natomiast co tu duzo mowic nic z tego nie rozumiem, nie dalo by rady troszke bardziej lopatologicznie?? ;|
Napisano 19 Sierpień 200717 l 1. Robisz dachowkę 2. Klonujesz ją tyle ile ci potrzeba i attachujesz wszystkie w jeden obiekt. 3. Dokładnie w środku dachówek robisz plane z tyloma segmentami ile ci będzie potrzebne i konwertujesz do Path 4. Na dachówki nakładasz modyfikator Skin wrap Path i w puste okienko wskazujesz planea ktorego stworzyłeś w zeszłym kroku. 5. Teraz manipulując planem (punktami beziera) układasz jaki ci kształt jest akuratnie potrzebny 6. Konwertujesz dachóweczki do poly, wywalasz plana i gra :D 7. Klikasz w wagę pod moim avatorem i dodajesz pozytywny punk reputacji :D
Napisano 19 Sierpień 200717 l Hem, Ja ruwnierz dzienkować Lis za ten kżtałconcy tutorial. Przydać mi siem on bardzo w niedłógim czasie. (to tak w ramach poprawnej polszczyzny :) )
Napisano 21 Sierpień 200717 l Sposób fajny. Tylko po co sie w ogóle pchać w dachówki 3d. Dużo roboty, obciążenie dla maxa a efekt ogólny wizualki nie zależy tak bardzo od tego czy dachówka jest 3d czy displacement albo zwykły difuse+bump. Raz można się pobawić ale przy większej ilości domków do zrobienia to jest bez sensu. Zależy jeszcze jak ten dom będzie pokazywany. Jak ma być animacja, zbliżenia itp. to warto zrobić 3d ale jak zwykły statyczny obrazek pokazujący całość to moim zdaniem nie warto się tym zajmować. pozdro
Napisano 21 Sierpień 200717 l siwy nie masz racji. Efekt zależy w barodz dużym stopniu od jakości wykonania modelu. W prawdzie nie widze wiekszego sensu Pakowania do modelu dachówek o tylu poigonach. Ładnie zrobione dachy sa na tej stronie: http://konstancja.pl/
Napisano 21 Sierpień 200717 l siwy nie kazda dachowka bedzie plaska plytka :) a jak dachowka ma innny ksztalt juz jest problem z displacemtem :] Lis wielkie dzieki za tutka !! jest super i bardzo pomocny ! Leci do ciebie rep+ :)
Napisano 21 Sierpień 200717 l siwy nie masz racji. Efekt zależy w barodz dużym stopniu od jakości wykonania modelu. W prawdzie nie widze wiekszego sensu Pakowania do modelu dachówek o tylu poigonach. Ładnie zrobione dachy sa na tej stronie: http://konstancja.pl/ tak jak pisałem. mimo że w tych wizualkach dachówka jest 3d to nie są one super-wypas. Jest sporo wizualizacji bardziej realistycznych z dachówką 2d displacement. Przyznaje że jak jest specjalny rodzaj dachówki mocno rozrzeźbiony to 3d jest niezbędne.
Napisano 22 Sierpień 200717 l dooobra zamiast dachowek mozna cokolwiek zastosowac..no nie wiem ...piooora ,looski itd...sposob niezly...a dachowki ladnie wygladaja jak sie zrobi 3d i takie szarosci jak makieta...bez textur:DF:D:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto