Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanie: otóż jest dużo różnych sposobów, wtyczek czy tez programów ułatwiających riggowanie i animację postaci. Chodzi mi przede wszystkim o użytkowników Mayi. Zastanawiałem się nad najlepszym sposobem riggowania - dającym największe możliwości i szybkość. I tak w/g Was jaki jest ten najlepszy sopsób - system kostny mayi, MotionBuilder, czy moze jakiś inny?:) analogiczne pytanie mam dotyczące systemu mięśni - jest jakiś na rynku 3d "wyprzedzający" inne na głowę, czy raczej nie ma?

Dziękuję i czekam na odpowiedzi :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

imo kostkami w majce można zrobić wszystko tylko czasami trzeba posiedzieć i zbudować przemyślną konstrukcje :) na highendzie są darmowe skrypciory które przyspieszają/ automatyzują rigowanie poszczególnych elementów/funkcji lub nawet całych postaci :)

Napisano

wielkie dzięki za skrypty na pewno się przydadzą :)

a tak z ciekawosci :P w produkcjach kinowych używane często były mayowskie "kostki"?:P czy raczej co innego?

Napisano

czytnij sobie newsa którego wyszperałem w serfs -up link używali majki z kostkami możesz sobie na rigi looknąć tylko w produkcjach kinowych to sobie troche albo i duzo własnych narzędzi piszą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności