danilo2 Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 Witam, mam pytanie: otóż jest dużo różnych sposobów, wtyczek czy tez programów ułatwiających riggowanie i animację postaci. Chodzi mi przede wszystkim o użytkowników Mayi. Zastanawiałem się nad najlepszym sposobem riggowania - dającym największe możliwości i szybkość. I tak w/g Was jaki jest ten najlepszy sopsób - system kostny mayi, MotionBuilder, czy moze jakiś inny?:) analogiczne pytanie mam dotyczące systemu mięśni - jest jakiś na rynku 3d "wyprzedzający" inne na głowę, czy raczej nie ma? Dziękuję i czekam na odpowiedzi :)
Destroyer Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 imo kostkami w majce można zrobić wszystko tylko czasami trzeba posiedzieć i zbudować przemyślną konstrukcje :) na highendzie są darmowe skrypciory które przyspieszają/ automatyzują rigowanie poszczególnych elementów/funkcji lub nawet całych postaci :)
danilo2 Napisano 19 Sierpień 2007 Autor Napisano 19 Sierpień 2007 wielkie dzięki za skrypty na pewno się przydadzą :) a tak z ciekawosci :P w produkcjach kinowych używane często były mayowskie "kostki"?:P czy raczej co innego?
Destroyer Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 czytnij sobie newsa którego wyszperałem w serfs -up link używali majki z kostkami możesz sobie na rigi looknąć tylko w produkcjach kinowych to sobie troche albo i duzo własnych narzędzi piszą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się