Napisano 19 Sierpień 200717 l Witam, mam pytanie: otóż jest dużo różnych sposobów, wtyczek czy tez programów ułatwiających riggowanie i animację postaci. Chodzi mi przede wszystkim o użytkowników Mayi. Zastanawiałem się nad najlepszym sposobem riggowania - dającym największe możliwości i szybkość. I tak w/g Was jaki jest ten najlepszy sopsób - system kostny mayi, MotionBuilder, czy moze jakiś inny?:) analogiczne pytanie mam dotyczące systemu mięśni - jest jakiś na rynku 3d "wyprzedzający" inne na głowę, czy raczej nie ma? Dziękuję i czekam na odpowiedzi :)
Napisano 19 Sierpień 200717 l imo kostkami w majce można zrobić wszystko tylko czasami trzeba posiedzieć i zbudować przemyślną konstrukcje :) na highendzie są darmowe skrypciory które przyspieszają/ automatyzują rigowanie poszczególnych elementów/funkcji lub nawet całych postaci :)
Napisano 19 Sierpień 200717 l Autor wielkie dzięki za skrypty na pewno się przydadzą :) a tak z ciekawosci :P w produkcjach kinowych używane często były mayowskie "kostki"?:P czy raczej co innego?
Napisano 19 Sierpień 200717 l czytnij sobie newsa którego wyszperałem w serfs -up link używali majki z kostkami możesz sobie na rigi looknąć tylko w produkcjach kinowych to sobie troche albo i duzo własnych narzędzi piszą
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto