Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pytanie: otóż jest dużo różnych sposobów, wtyczek czy tez programów ułatwiających riggowanie i animację postaci. Chodzi mi przede wszystkim o użytkowników Mayi. Zastanawiałem się nad najlepszym sposobem riggowania - dającym największe możliwości i szybkość. I tak w/g Was jaki jest ten najlepszy sopsób - system kostny mayi, MotionBuilder, czy moze jakiś inny?:) analogiczne pytanie mam dotyczące systemu mięśni - jest jakiś na rynku 3d "wyprzedzający" inne na głowę, czy raczej nie ma?

Dziękuję i czekam na odpowiedzi :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

imo kostkami w majce można zrobić wszystko tylko czasami trzeba posiedzieć i zbudować przemyślną konstrukcje :) na highendzie są darmowe skrypciory które przyspieszają/ automatyzują rigowanie poszczególnych elementów/funkcji lub nawet całych postaci :)

Napisano
  • Autor

wielkie dzięki za skrypty na pewno się przydadzą :)

a tak z ciekawosci :P w produkcjach kinowych używane często były mayowskie "kostki"?:P czy raczej co innego?

Napisano

czytnij sobie newsa którego wyszperałem w serfs -up link używali majki z kostkami możesz sobie na rigi looknąć tylko w produkcjach kinowych to sobie troche albo i duzo własnych narzędzi piszą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności