Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tu nie trzeba widzieć żeby wiedzieć, że jest niedokładne, jakby było dokładne dałby większy render ;)

a na serio widać to na kołach i blachach błotnika

 

model wydaje się ok, tylko te gąsienice paskudne, ale swoją drogą jeszcze nie wiedziałem ładnych gąsienic low poly ;)

Napisano

Modelik fajny, gąsienice za bardzo napięte, koła naciągające niepowinny być w jednej linii z innymi spróbuj zrobić coś takiego

su1221nv2.jpg

nad teksturą trzeba jeszcze popracować

pzdr.

Napisano

Dzieki:. Pierwszy raz sie bawiłem z texturami na taką skale:]. Co do mapowania to nie bardzo mi wychodziło, ale mapowanie jest w innym programie specjalnie do gry. textura ma 1024/1024

[ATTACH]48631[/ATTACH]

 

[ATTACH]48633[/ATTACH]

Napisano

czołg całkiem fajny gdyby mu pyknąc konkretną texturę byłoby wypasnie, choc troche pracy by ona wymagała, mapowanie faktycznie widac ze na wew błotniku poszlo gdzies bokiem

Napisano

Ale przyznać trzeba, że model na prawdę dobry jeśli chodzi o produkcje do dość starych gier. Zgadzam się całkowicie w sprawie tekstury - nawet nie chodzi o dokładność mapowania, bo to w grze nie będzie tak bardzo raziło, ale o monotonię. Dodaj jakieś emblematy czy numery i może jakieś ocieniowanie zagięć i krawędzi żeby nieco urozmaicić oteksturowanie. Ale nad mapowaniem też bym popracował. Powodzenia:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności