Pablon Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Witam, kiedys postanowiłem zrobić model czo0łgu do gry Red Orchestra, potzrbuje dokonczenia a narazie tyle mam
Pablon Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 [attach]48625[/attach] [attach]48626[/attach]
slayer2004 Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Mapowanie niedokładne, porozciągane i mało ciekawe tekstury. Model ok :) . Jest jakis konkretny limit poly ?
Ardeni Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Slayer jak Ty zobaczyłeś, że mapowanie jest be? ja tam na takim małym renderze nic nie mogę zobaczyć nawet.
Valery Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 tu nie trzeba widzieć żeby wiedzieć, że jest niedokładne, jakby było dokładne dałby większy render ;) a na serio widać to na kołach i blachach błotnika model wydaje się ok, tylko te gąsienice paskudne, ale swoją drogą jeszcze nie wiedziałem ładnych gąsienic low poly ;)
Cruzh3r Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Cały detal na modelu. Zrób teraz jakąś spoko teksture, model ma potencjał;-)
AkkA Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Modelik fajny, gąsienice za bardzo napięte, koła naciągające niepowinny być w jednej linii z innymi spróbuj zrobić coś takiego nad teksturą trzeba jeszcze popracować pzdr.
Pablon Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Dzieki:. Pierwszy raz sie bawiłem z texturami na taką skale:]. Co do mapowania to nie bardzo mi wychodziło, ale mapowanie jest w innym programie specjalnie do gry. textura ma 1024/1024 [ATTACH]48631[/ATTACH] [ATTACH]48633[/ATTACH]
Gość Marioza Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 czołg całkiem fajny gdyby mu pyknąc konkretną texturę byłoby wypasnie, choc troche pracy by ona wymagała, mapowanie faktycznie widac ze na wew błotniku poszlo gdzies bokiem
avant.garde Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Ale przyznać trzeba, że model na prawdę dobry jeśli chodzi o produkcje do dość starych gier. Zgadzam się całkowicie w sprawie tekstury - nawet nie chodzi o dokładność mapowania, bo to w grze nie będzie tak bardzo raziło, ale o monotonię. Dodaj jakieś emblematy czy numery i może jakieś ocieniowanie zagięć i krawędzi żeby nieco urozmaicić oteksturowanie. Ale nad mapowaniem też bym popracował. Powodzenia:]
Ardeni Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 a texture kółek to chyba z planów czołgu wyciołeś co?
ema421 Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 modelik fajny ,ja nie trzymal bym sei tak konceptui dal mu cos od seibie :))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się