Jump to content

Pojazd 3d Su 122


Pablon

Recommended Posts

  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tu nie trzeba widzieć żeby wiedzieć, że jest niedokładne, jakby było dokładne dałby większy render ;)

a na serio widać to na kołach i blachach błotnika

 

model wydaje się ok, tylko te gąsienice paskudne, ale swoją drogą jeszcze nie wiedziałem ładnych gąsienic low poly ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzieki:. Pierwszy raz sie bawiłem z texturami na taką skale:]. Co do mapowania to nie bardzo mi wychodziło, ale mapowanie jest w innym programie specjalnie do gry. textura ma 1024/1024

[ATTACH]48631[/ATTACH]

 

[ATTACH]48633[/ATTACH]

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

czołg całkiem fajny gdyby mu pyknąc konkretną texturę byłoby wypasnie, choc troche pracy by ona wymagała, mapowanie faktycznie widac ze na wew błotniku poszlo gdzies bokiem

Link to comment
Share on other sites

Ale przyznać trzeba, że model na prawdę dobry jeśli chodzi o produkcje do dość starych gier. Zgadzam się całkowicie w sprawie tekstury - nawet nie chodzi o dokładność mapowania, bo to w grze nie będzie tak bardzo raziło, ale o monotonię. Dodaj jakieś emblematy czy numery i może jakieś ocieniowanie zagięć i krawędzi żeby nieco urozmaicić oteksturowanie. Ale nad mapowaniem też bym popracował. Powodzenia:]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy