Skocz do zawartości

Pojazd 3d Su 122


Pablon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tu nie trzeba widzieć żeby wiedzieć, że jest niedokładne, jakby było dokładne dałby większy render ;)

a na serio widać to na kołach i blachach błotnika

 

model wydaje się ok, tylko te gąsienice paskudne, ale swoją drogą jeszcze nie wiedziałem ładnych gąsienic low poly ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki:. Pierwszy raz sie bawiłem z texturami na taką skale:]. Co do mapowania to nie bardzo mi wychodziło, ale mapowanie jest w innym programie specjalnie do gry. textura ma 1024/1024

[ATTACH]48631[/ATTACH]

 

[ATTACH]48633[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czołg całkiem fajny gdyby mu pyknąc konkretną texturę byłoby wypasnie, choc troche pracy by ona wymagała, mapowanie faktycznie widac ze na wew błotniku poszlo gdzies bokiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przyznać trzeba, że model na prawdę dobry jeśli chodzi o produkcje do dość starych gier. Zgadzam się całkowicie w sprawie tekstury - nawet nie chodzi o dokładność mapowania, bo to w grze nie będzie tak bardzo raziło, ale o monotonię. Dodaj jakieś emblematy czy numery i może jakieś ocieniowanie zagięć i krawędzi żeby nieco urozmaicić oteksturowanie. Ale nad mapowaniem też bym popracował. Powodzenia:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności