Skocz do zawartości

Znikanie przedmiotu po zbliżeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś sposób aby po zbliżeniu kamery do przedmiotu on nie zaczynał znikać. I nie chodzi mi tu o cliping plane czy jak to się pisze :P bo to nie działa w tym wypadku. Gdy jest "duży" model to mogę przybliżyć do siatki ale jak mały to on zanika przy bliskich odległościach. Jednostki ustawiłem sobie na centymetry. Zależy mi na tej informacji bo inaczej to nie mogę modelować rzeczy które byłyby o wymiarach rzeczywistych. A obiektów nie chce skalować.

 

PS. żeby zobrazować: np. chce wymodelować zapałkę , która ma bardzo małe wymiary to muszę ją a dokładnie wymiary przemnożyć tyle razy aby w scenie przybliżenie jej i działanie na siatce było możliwe. Przeszukałem forum i lookałem po ustawieniach ale jeszcze nic nie znalazłem..

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wiem, sprawdzałem ale nie działa już pokaże..

screenwg8.jpg

 

Ps. A jednak to się tyczy każdej wielkości obiektu, a jak Ty AGmakonts radzisz sobie z takim problemem jak robisz scena i masz w niej duże i małe obiekty. Z dużymi raczej nie ma problemu bo siatka tam się ładnie rozkłada ale jak jest mały obiekt i trzeba dać mu jakiś detal (np później będzie zbliżenie na niego itp.) to siatka jest gęsta wtedy trzeba zbliżyć obraz np. poszukać denerwującego Cie vertexa :D itp. Więc? ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności