waza Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Tworzę normalną za pomocą ZMappera i w miejscu, gdzie są skórki przy paznokciach (a generalnie we wszystkich bardziej szczegółowych miejscach) robi mi się badziewie. Po nałożeniu normalnej w Maxie/vray wygląda to jeszcze gorzej. Próbowałem wielu ustawień zmappera i zawsze jest to samo, więc to chyba nie zmapper. Więc co? Dla porównania pokazuję obraz z pulpitu ZBrusha. Nie jest to jeszcze skończona dłoń ale normal mapa to knot w porównaniu z nią. W tym konkretnym przypadku normal mapa była tworzona z drugiego poziomu po wciśnięciu Cage. Ale to samo otrzymuję bez Cage w pierwszym i drugim poziomie, w ZB2 i ZB3.1. Bardzo proszę, nie odsyłacie mnie do anglojęzycznych opracowań. Gdybym znał angielski to pewnie nie gościłbym na forum tylko już znalazł rozwiązanie. Tak mi sie przynajmniej wydaję. Z góry dzięki za pomoc. http://waza3d.fotosik.pl/albumy/256198.html#e
waza Napisano 28 Sierpień 2007 Autor Napisano 28 Sierpień 2007 No tak, problem rozwiązany. Chodziło o błędy w mapowaniu. Ale skąd się wzięły te błędy? Przy pierwszym imporcie wyjściowej bryły stworzonej i zmapowanej w maxie, tych błędów nie było. Bryła wyjściowa z maxa była zbudowana z czworokątów nie nakładających się. Czy to mozliwe że ZB sam coś przestawił? Na dodatek, gdy tą błędną bryłę eksportowałem spowrotem do maxa również nie mogłem dostrzec żadnych błędów w mapowaniu na siatce prócz powstania kilku trójkątów (poprzednio, jak wspomniałem, były same czworokąty). Trójkąty te powstały w innych miejscach niż sygnalizowane na czerwono w ZB błędy mapowania. Oczywiście wszystko można zrzucić na ilość wypitego piwka. Ale ponieważ spotkało mnie to nie po raz pierwszy, wszystko starałem się robić dokładnie i dwa razy zastanawiałem się nad każdym ruchem. Może już ktoś miał podobny problem (oczywiście nie po wypiciu kilku piw)?
Nezumi Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Nieeee - mysle ze nikt jeszcze nigdy nie mial podobnego problemu.. -_-
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się