lobohome Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Witam. Może ktoś ma doświadczenie jak zaimportować własną postać zrobioną w 3Dsmax do posera ??? Tzn. chodzi o to żeby można było edytować postać w poserze ... Pozdrawiam
Tomala Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Nie widziałem tego posera na oczy ale zobacz jakie formaty może on importować i wyeksportuj model z maxa do takiego formatu a potem zaimportuj do posera.
lobohome Napisano 27 Sierpień 2007 Autor Napisano 27 Sierpień 2007 Podgląd znajdziesz tu http://www.digit.pl/artykuly/48269.html obsługuje tylko format *.3ds ... ale importuje jako jedną bryłę ... i nie wiem jak np. poruszać ustami, oczami itp.
Temporal Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 hehe moze sie myle ale chyba czegos takiego sie nie da poser to shit w ktorym bawisz sie gotowymi modelami z programu
lobohome Napisano 27 Sierpień 2007 Autor Napisano 27 Sierpień 2007 hehe wiem .... ale klient sobie zażyczył ... ale z tego co czytam to nie da rady :) Pozdro
Ania Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 a czy te modele-gotowce co są w poserze są gdzieś zapisane jako osobne pliki? bo przypuszczam że poser pracuje na zasadzie morph targetów, powiedzmy jest gdzieś tam model grubego kolesia i model chudego, a użytkownik ustawia jakimś sliderem grubość generowanej postaci czyli stopień wymieszania obu modeli. więc jeśli znajdziesz gdzie i jak te pliki są zapisywane, to pewnie będzie się dało wyeksportować z maxa do tego formatu jakieś kilka morph targetów, a klient będzie mógł se suwać i się bawić. choć pewnie szybciej i prościej będzie oznajmić klientowi że się nie da, i zedytować postać w maxie. dodam że znam posera tylko ze słyszenia i tak sobie zgaduję, nic konkretnego pomóc nie mogę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się