Napisano 27 Sierpień 200717 l Witam. Może ktoś ma doświadczenie jak zaimportować własną postać zrobioną w 3Dsmax do posera ??? Tzn. chodzi o to żeby można było edytować postać w poserze ... Pozdrawiam
Napisano 27 Sierpień 200717 l Nie widziałem tego posera na oczy ale zobacz jakie formaty może on importować i wyeksportuj model z maxa do takiego formatu a potem zaimportuj do posera.
Napisano 27 Sierpień 200717 l Autor Podgląd znajdziesz tu http://www.digit.pl/artykuly/48269.html obsługuje tylko format *.3ds ... ale importuje jako jedną bryłę ... i nie wiem jak np. poruszać ustami, oczami itp.
Napisano 27 Sierpień 200717 l hehe moze sie myle ale chyba czegos takiego sie nie da poser to shit w ktorym bawisz sie gotowymi modelami z programu
Napisano 27 Sierpień 200717 l Autor hehe wiem .... ale klient sobie zażyczył ... ale z tego co czytam to nie da rady :) Pozdro
Napisano 27 Sierpień 200717 l a czy te modele-gotowce co są w poserze są gdzieś zapisane jako osobne pliki? bo przypuszczam że poser pracuje na zasadzie morph targetów, powiedzmy jest gdzieś tam model grubego kolesia i model chudego, a użytkownik ustawia jakimś sliderem grubość generowanej postaci czyli stopień wymieszania obu modeli. więc jeśli znajdziesz gdzie i jak te pliki są zapisywane, to pewnie będzie się dało wyeksportować z maxa do tego formatu jakieś kilka morph targetów, a klient będzie mógł se suwać i się bawić. choć pewnie szybciej i prościej będzie oznajmić klientowi że się nie da, i zedytować postać w maxie. dodam że znam posera tylko ze słyszenia i tak sobie zgaduję, nic konkretnego pomóc nie mogę.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto