Jump to content

Rendering sieciowy nie działa. W czym problem ?


Blowy

Recommended Posts

Witam.

 

Jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość ;).

 

Mam problem z ustawieniem renderingu sieciowego w maxie. Mam do dyspozycji dwa komputery jeden to athlon xp drugi to laptop DuoCore 2. Rendering chce przeprowadzić za pomocą "distributed bucket rendering" w mental rayu. Przy kliknięciu "render" max sie zawiesza i trzeba użyć ctrl+alt+del żeby go wyłączyć.Dla przykładu wpisałem błędny adres I.P to wyskoczył komunikat ,ze nie może znaleść takiego adresu i przeprowadził rendering na jednym kompie. A gdy wpisuje poprawny to sie po prostu zawiesza cały program. Sprawdzałem już wszystkie możliwe ustawienia.

 

-Wyłączone firewalle

-Adresy IP poprawnie dodane w mentalu

-sieć raczej dobrze skonfigurowana bo wymiana plików , internet itp. wszystko chodzi bez zarzutów

-3ds zainstalowany na obu komputerach(sprawdzałem na 8 i 9)

 

Siedzę nad tym od dwóch dni i nie mogę nic wydumać :/

Szukałem takiego przypadku na forum ale nie udało mi sie znaleźć.

Jeśli komuś coś przyjdzie do głowy to proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy