Winio Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Witam Jestem początkującym użytkownikiem 3ds maxa. Mam pytanko zrobiłem połowę twarzy drugą połowę zrobiłem przez mirror teraz jak mam połączyć obydwie połówki ze sobą?
Hexon Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 hmm ja robie tak mirror, zaznaczasz copy, przechodzisz do vertex dajesz attach zaznaczacz druga polowe twarzy i laczysz vertexy ze soba, pewnie istnieje jakas inna metoda prostrza ale ja jej nieznam :D
3,14-ter Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 proponuje zaznaczyc połówke głowy ( czy czego kolwiek innego ), przełaczyc sie na vertex, zaznaczyc te vertexy które mają byc połaczone z drogą połówka, dla pewnosci czy wszystko jest równo polecam właczyc use center selection i za pomoca select and non-uniform scale wyrównac wierzchołki (w ten sposob wyrównasz wierzchołki wzgledem siebie). Nieodznaczając tych wierzchołków wychodzisz z trybu wertex, teraz robisz lustrzane odbicie , ustawiasz połowki jak najblizej siebie, łaczysz oba -attach, przełaczasz sie znowu na vertex ( teraz masz zaznaczone wszystkie vertexy jakie mają byc połaczone) i dajesz weld. Gotowe - masz ładnie płaczone połowki :) .
Dr. eA Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 a nie latwiej tak?: majac 2 polowki obok siebie bierzesz tryb selekcji border, zaznaczasz cale obiekty. Nastepnie przechodzisz na edge i bierzesz minimalny weld. Voila Edit: a tak wogole to w maxie 5 jest modyfikator symmetry ktory robi to automatycznie:)
Bacry Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 Najprościej użyć modyfikatora symetry. Sam połączy kawałki
Rekomendowane odpowiedzi