Napisano 4 Wrzesień 200717 l Witam czy jest możliwość nałożenia jakiegoś kontrolera ograniczającego obroty poszczególnych kości bipeda ? Mam kosmo problem, bo mam przygotowane pliki .bip z gotowymi animacjami jednak model jest zriggowany tak na styk:P i każde nieprzewidziane przeze mnie ułożenie kości rozsypuje wszystko więc się zastanawiam czy mógłbym nałożyć jakieś ograniczenia które trzymały by mi siatkę w jako takim porządku po wczytaniu .bip'ów ? Do normalnych obiektów Float Limit działa idealnie ale do bipeda nie da się tego przypisać :/ Czy zostaje po prostu ręcznie w workbenchu edytować klucze każdej kości ....? :/// strasznie dużo pracy :(
Napisano 4 Wrzesień 200717 l Da się, o ile się nie mylę, robi się to w zakładce hierachy, więcej nie powiem, bo nie mam maxa pod ręką...
Napisano 4 Wrzesień 200717 l Autor ok, jakbyś mógł to sprawdzić i jakoś bliżej mnie naprowadzić, chociaż gdzie w helpie szukać takich opcji będę przeogromnie wdzięczny ;)
Napisano 5 Wrzesień 200717 l Sprawdziłem i przyznaję, że cie troche w błąd wprowadziłem. jest rzeczywiście coś takiego i rzeczywiście w palecie hierarchy, ale tylko dla bones'ów...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto