a12 Napisano 4 Wrzesień 2007 Share Napisano 4 Wrzesień 2007 Witam czy jest możliwość nałożenia jakiegoś kontrolera ograniczającego obroty poszczególnych kości bipeda ? Mam kosmo problem, bo mam przygotowane pliki .bip z gotowymi animacjami jednak model jest zriggowany tak na styk:P i każde nieprzewidziane przeze mnie ułożenie kości rozsypuje wszystko więc się zastanawiam czy mógłbym nałożyć jakieś ograniczenia które trzymały by mi siatkę w jako takim porządku po wczytaniu .bip'ów ? Do normalnych obiektów Float Limit działa idealnie ale do bipeda nie da się tego przypisać :/ Czy zostaje po prostu ręcznie w workbenchu edytować klucze każdej kości ....? :/// strasznie dużo pracy :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 4 Wrzesień 2007 Share Napisano 4 Wrzesień 2007 Da się, o ile się nie mylę, robi się to w zakładce hierachy, więcej nie powiem, bo nie mam maxa pod ręką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
a12 Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2007 ok, jakbyś mógł to sprawdzić i jakoś bliżej mnie naprowadzić, chociaż gdzie w helpie szukać takich opcji będę przeogromnie wdzięczny ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 5 Wrzesień 2007 Share Napisano 5 Wrzesień 2007 Sprawdziłem i przyznaję, że cie troche w błąd wprowadziłem. jest rzeczywiście coś takiego i rzeczywiście w palecie hierarchy, ale tylko dla bones'ów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się