Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

czy jest możliwość nałożenia jakiegoś kontrolera ograniczającego obroty poszczególnych kości bipeda ? Mam kosmo problem, bo mam przygotowane pliki .bip z gotowymi animacjami jednak model jest zriggowany tak na styk:P i każde nieprzewidziane przeze mnie ułożenie kości rozsypuje wszystko więc się zastanawiam czy mógłbym nałożyć jakieś ograniczenia które trzymały by mi siatkę w jako takim porządku po wczytaniu .bip'ów ? Do normalnych obiektów Float Limit działa idealnie ale do bipeda nie da się tego przypisać :/ Czy zostaje po prostu ręcznie w workbenchu edytować klucze każdej kości ....? :/// strasznie dużo pracy :(

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ok, jakbyś mógł to sprawdzić i jakoś bliżej mnie naprowadzić, chociaż gdzie w helpie szukać takich opcji będę przeogromnie wdzięczny ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności