Amok Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 Robie tak , zamapowalem model w maxie i zainportowalem do Zb3 maluje w polipanting wszystko pieknie wyglada ustalam roz tex , potem Tool: Texture: Col>Txr. nie mniej jak próbuje wygenerowac finalna texture , Zbrush robi pustą mape jerzeli generuje na modelu robionym zamapowanym z ZB3 wszystko działa
Levus Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 hm.. e...dziwne bardzo... Czy mapowanie nie wystaje poza obszar, moze sa overlapy na mapowaniu? Moze zaimportowales model bez uwzglednienia mapowania? opcja MRG w imporcie bodajże?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się