Napisano 1 Październik 200717 l Autor Witam. Coś mi się tak wydaje że ta zabawa materiałami nie ma końca ;] Jakoś powoli to idzie... Zna ktoś jakąś stronkę tutki gdzie opisują działanie takich map jak te wszystkie metal lume glow... glass itp. ? Ten czaderancki wypasisty box z text drewna na kamykach to tak for fun oczywiście :P jeszcze nie tykałem pokręteł, brakuje naklejki hm.. zrobię jakieś prymitywne wnętrze i poprawie wszystko jeszcze raz :P A i poprawie ziarno na obudowie bo wyszło zbyt widoczne :/
Napisano 5 Październik 200717 l nie lepiej troche potestować i zobaczyć efekty, tak jest o wiele ciekawiej i ma się o wiele więkrzą satysfakcję jak się zrobi materiał z tuta jakiegoś. A tak poza tym jaki render? przylookaj na tym forum na sub forum tego rendera, lub na tutoriale.
Napisano 5 Październik 200717 l Autor Witam. O...jakieś komenty ;D Więc render to Mental, a z tymi materiałami to racja poszukam sobie jakiś tutków. Jakoś cholernie mało czasu mam więc postaram się dać następnym razem całość w wersji beta - zobaczę co z tego wyjdzie. Do dłuuuugiego zobaczenia.
Napisano 7 Październik 200717 l Autor Kurde obiecuje i nie dotrzymuje słowa ale.. ale właśnie :D Prace praktycznie skończone jeśli chodzi o wieże (głośniki to raczej pikuś ;]) I tu proszę o pomoc bo powoli kończą mi się pomysły jak naprawić pewien błąd: otóż pierwsze to jak oddale kamere od obiektu to nagle pokrętło robi się całe jasne podejrzewam że chodzi o samling który na tych renderach ma 16x16 triangle i mam nadzieje że jak zwiększę sampling przy równoczesnym oddaleniu kamery to będzie dobrze. Czy da się zrobić tak aby sampling "lepszy" obejmował jedynie pokrętła ? próbowałem z tymi w materiałach ale chyba nie czaje o co kaman albo one jakieś słabe :P w innym wypadku żeby ten efekt nie rozmazał się będę musiał użyć pewnie jakieś 64x64 ehhh... I jeszcze jest jakiś artefakt w 2 i 3 obrazku ale to wina samplingu - zapewne ;] Reszta będzie już z wypasionymi pokrętłami, oceńcie... dobra wytłumaczcie mi coś ;] Oddalam mam całe jasne, więc tak z głupa zmieniłem speculara level i nagle jest w miarę dobrze - to on zależy od odległości od kamery ? he?? :P
Napisano 7 Październik 200717 l nie zapomniales o chamferach wokół przycisków w procesie modelowanie? Ale mimo wszystko bardzo ładnie Ci idzie, czekam na update
Napisano 7 Październik 200717 l Autor Też tak się zastanawiałem nad tym czy aby to nie jest zbyt mało chamferem potraktowane ale doszedłem do wniosku że kamera nie będzie aż tak blisko żeby to się rzucało w oczy a nawet jeśli to przecież aż tak źle to nie wygląda ;] Pozdrawiam i następny up pewnie koło piątku.
Napisano 8 Październik 200717 l Autor Witam. Jednak znalazłem trochę czasu na dopracowanie kilku detali niestety dalej nie potrafię sobie poradzić z efektem na pokrętłach z większej odległości ale mam kilka pomysłów więc to nie koniec walki z nimi :P Pokaże taki próbny render z bliskiej odległości, który oczywiście ma błędy ale efekt jednak jest już o wiele lepiej widoczny. Ps. Prace nad materiałem obudowy trwają zresztą i tak wszytko jeszcze poprawiam... Pozdrawiam.
Napisano 10 Październik 200717 l no ładniej ale jakoś i tak dziwnie te gałki wyglądają... i ta płyta jakaś dziwna tj. płaska
Napisano 12 Październik 200717 l od początku cierpliwie śledzę wątek i bardzo mi się podoba jak ktoś robi "moją" wieżyczkę ale gwoli ścisłości... czerwone światełko nad włącznikiem nigdy nie pali się razem z żółtym nad DSG. Albo żadne z nich, albo naprzemiennie.
Napisano 13 Październik 200717 l Autor A witam witam. Miło że kogoś to ciekawi i śledzi wątek więc gwoli ścisłości i ja coś wyjaśnię :D Oczywiście że masz racje ale postanowiłem że jak będzie wszystko podświetlone to będzie ciekawiej wyglądać. Zresztą cały czas testuje nowe materiały i rozwiązania, a każdy nowy efekt jest dla mnie wieeeelkim osiągnięciem, więc trza się nim pochwalić :P
Napisano 29 Październik 200717 l hmm m... krytyka ... krytyka ..krytyka... ale jak tu krytykować jak sie nie ma do czego czepić :) owocnej pracy ... i zmiany nazwy z beta render :) na cos .... bardziej odpowiedniego
Napisano 1 Listopad 200717 l Autor (Nach nach nach ;]) Witam. A więc: skończyłem robić materiały dla wieży choć efektu na pokrętłach nie udało mi się uzyskać gdy renderuje ze "znacznej" odległości. Głośniki prawie skończone i tu takie pytanko: W normalnym świecie :D ten srebrny element głośnika świeci się nawet jak jest osłona - chociaż mniej - a tutaj się nie świeci i rozumiem że jest to spowodowane mapą opacity, która jedynie pokazuje obraz zza siebie (?) :P Jakbym używał GI to mógłbym dać tam jakiś materiał który pozwala przepuszczać fotony, nie? A w tym przypadku da się zrobić tak żeby srebrny element odbijał to co jest zza osłoną ? (render całości wkrótce) Upik: wystarczyło odejść na 10 min od kompa żeby dostrzec rozmazany materiał osłony :P I tutaj poprawiony, więc jak jest ?
Napisano 2 Listopad 200717 l Autor Witam. I oto progresik projektu...Znalazłem rozwiązanie problemu z pokrętłami "wystarczy" zwiększyć rozdzielczość żeby efekt był widoczny, więc hi res będzie jakoś wieczorem.
Napisano 3 Listopad 200717 l Autor No to ja wbrew panującej tu ciszy wrzucam w miarę udany render oprócz tych zakichanych pokręteł i błędów FG :P a Tutaj Hi-res http://i201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/3ds%20max/Sony%20CMT-CP100/Wiezarenderbeta41.jpg
Napisano 3 Listopad 200717 l modelowanie tyłu to już perwersja ładnie, ale skąd ten refleks na szybce od CD ?
Napisano 3 Listopad 200717 l z tyłu faktycznie - dałeś czadu jeśli chodzi o modelowanie :) ładnie się prezentuje ta sonówka, ale czegoś mi w niej brakuje... nie wiem, czy to kwestia oświetlenia, czy doboru materiału, a raczej jego braku, bo przód wygląda jak clay... nie wiem, czy efekt zamierzony?!
Napisano 3 Listopad 200717 l Autor ;] Modelowanie tyłu miało mnie nauczyć modelowania takich elementów - no i nawet nauczyło i nigdy więcej :PP Skąd refleks na szybce... a żebym ja to wiedział (:D), a poważnie to jeszcze staram się zrobić jakieś fajne refleksy i topornie mi to idzie. Tak. naklejki lewitują z lewej strony, gdyż odstają od obudowy ale poprawie. I matko-córko właśnie ten jej materiał ni w oko ale podobny do clay-a tyle że troszeczkę inny i tych różnic cały czas się doszukuje ale planuje zmienić oświetlenie na ciemniejsze i uwidocznić refleksy... może to coś da. Postaram się także uzyskać efekt poszarpanego i troszkę jaśniejszego materiału osłony na głośnik bo na tym ujęciu czegoś brakuje. Dzięki za komentarze bo wreścię ktoś dał znać ;)
Napisano 6 Listopad 200717 l Autor Kilka rzeczy chciałem zmienić i wyszło hmm średnio ale jako że render długo się robił to chociaż pokaże jak wyszło. Teraz to ja wiem że jest źle, są problemy z FG i to spore, więc nad nim teraz popracuje. hi-res na którym widać bugi o wiele lepiej :P http://i201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/3ds%20max/Sony%20CMT-CP100/Wiezarenderbeta42.jpg
Napisano 7 Listopad 200717 l Autor "To już jest koniec..." ;] I chyba nic już nie będę zmieniał bo nie mam sił do tego modelu. Wrzucam rendery, które wyglądają moim zdaniem nieźle i sądzę że to koniec tego wip-a ;]
Napisano 7 Listopad 200717 l ładny ten model, nieźle otexturowany się zdaje i dobrze wykonany... boli mnie jednak nadal ten materiał (szary clay!!!), o którym wcześniej pisałem - pomęczyłbym go troszkę (i z oświatleniem pokombinował)... ale to w końcu Twoja praca :-P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto