max_1989 Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 Niby powinno byc banalne a jednak ... jak ustawic displejsa w materiale typu arch & design aby robil "dolek"?
Ania Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 próbowałeś dać ujemny amount w Maps rollout, albo ujemny Output Amount w Output rollout samej bitmapy?
Ania Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 invert nie zadziała, zamieni tylko biały z czarnym. no chyba że w mentalu jest inaczej. 1
greg_jg Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 Mając otwarte właściwości materiału Arch & Design zjedź na sam dół do rolety "mental ray Connection" odznacz kłódkę przy Displacement i wstaw mapę "Height Map Displacement (3dsmax)", a następnie dla pola "Maximum Height" ustaw 0, a dla "Minimum Height" to co Ci pasuje (oczywiście wartości ujemne). 1
max_1989 Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Napisano 9 Wrzesień 2007 dzieki za pomoc :* :) ania twój sposob zadzialal :) greg_jg cosik to nie dzialalo :(
greg_jg Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 U mnie działa, przykład: Dwie takie same kulki, ta po prawej z Displacement`em (default`owy Arch & Design (mi) -> mental ray Connection -> Extended Shaders -> Displacement -> Height Map Displacement (3dsmax) -> Minimum: -1,0 cm ; Maximium: 0,0 ; Height Map: Speckle (Size: 3,0) ; Radius kulki: 5,0 cm, Edge Lenght: 0,4px, Max. Level: 7; Smoothing off.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się