GrafMax Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 tak jak w temacie...problem polega na tym, że jak daje obiektowi modyfikator PathDeform, to nie wygina się on dokładnie wzdłuż wybranego shape'a, ale jest przesunięty i obrócony w inną stronę, przez co za każdym razem musze go dopasowywać ręcznie, co jest karkołomne bo cała scena ma sie składać z obiektów z zadnym PathDeform:/ Jak temu zaradzić? P.S. Path Deform Axis też nie rozwiązuje problemu..
t0m3k Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 nie wiem czy dobrze zrozumialem ale zanim dodasz PathDeform zresetuj pivot point obiektu, sprawdz tez pivot spline'a. wrzuc screenshot'a
GrafMax Napisano 6 Wrzesień 2007 Autor Napisano 6 Wrzesień 2007 załączam screena. resetowalem pivoty, ale jest tak samo. Dodam, że spliny robione są z fragmentów mesha -Create Shape From Edges. Ale jak robie to na zwykłym shapie, to też sie tak dzieje:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się