Skocz do zawartości

PathDeform - orientacja


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak jak w temacie...problem polega na tym, że jak daje obiektowi modyfikator PathDeform, to nie wygina się on dokładnie wzdłuż wybranego shape'a, ale jest przesunięty i obrócony w inną stronę, przez co za każdym razem musze go dopasowywać ręcznie, co jest karkołomne bo cała scena ma sie składać z obiektów z zadnym PathDeform:/

 

Jak temu zaradzić?

 

P.S. Path Deform Axis też nie rozwiązuje problemu..

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

załączam screena.

 

resetowalem pivoty, ale jest tak samo. Dodam, że spliny robione są z fragmentów mesha -Create Shape From Edges.

Ale jak robie to na zwykłym shapie, to też sie tak dzieje:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności