Napisano 6 Wrzesień 200717 l tak jak w temacie...problem polega na tym, że jak daje obiektowi modyfikator PathDeform, to nie wygina się on dokładnie wzdłuż wybranego shape'a, ale jest przesunięty i obrócony w inną stronę, przez co za każdym razem musze go dopasowywać ręcznie, co jest karkołomne bo cała scena ma sie składać z obiektów z zadnym PathDeform:/ Jak temu zaradzić? P.S. Path Deform Axis też nie rozwiązuje problemu..
Napisano 6 Wrzesień 200717 l nie wiem czy dobrze zrozumialem ale zanim dodasz PathDeform zresetuj pivot point obiektu, sprawdz tez pivot spline'a. wrzuc screenshot'a
Napisano 6 Wrzesień 200717 l Autor załączam screena. resetowalem pivoty, ale jest tak samo. Dodam, że spliny robione są z fragmentów mesha -Create Shape From Edges. Ale jak robie to na zwykłym shapie, to też sie tak dzieje:/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto