Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

tak jak w temacie...problem polega na tym, że jak daje obiektowi modyfikator PathDeform, to nie wygina się on dokładnie wzdłuż wybranego shape'a, ale jest przesunięty i obrócony w inną stronę, przez co za każdym razem musze go dopasowywać ręcznie, co jest karkołomne bo cała scena ma sie składać z obiektów z zadnym PathDeform:/

 

Jak temu zaradzić?

 

P.S. Path Deform Axis też nie rozwiązuje problemu..

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 908
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy dobrze zrozumialem ale zanim dodasz PathDeform zresetuj pivot point obiektu, sprawdz tez pivot spline'a.

 

wrzuc screenshot'a

Napisano
  • Autor

załączam screena.

 

resetowalem pivoty, ale jest tak samo. Dodam, że spliny robione są z fragmentów mesha -Create Shape From Edges.

Ale jak robie to na zwykłym shapie, to też sie tak dzieje:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności