Napisano 16 Wrzesień 200717 l Przy wysokich rozdzielczociach obrazka w bumpie dziej a sie dziwne rzeczy, widac to na obrazku(po prawej oryginalna rozdzielczosc[7000x7000 ale dzieje sie tak nawet przy 1024x1024] a po lewej 256x256) Uzywam bumpcombinera.
Napisano 16 Wrzesień 200717 l Autor Dodam ze uzywam bump2d ktore na nie-mentalowych materialach dziala dobrze i ze zamiast nalozyc bumpcombiner na obiekt jako material wsadzilem go do slotu bump, kiedy robilem tak jak (chyba, troche nie jasno wyjasnione) w http://www.deathfall.com/modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthread&tid=4124 to material wsadzony w surface w SG nie pokazywal sie wogule na renderze. Pozatym nie mam polskich znakow.
Napisano 13 Październik 200717 l Dodam ze uzywam bump2d ktore na nie-mentalowych materialach dziala dobrze i ze zamiast nalozyc bumpcombiner na obiekt jako material wsadzilem go do slotu bump, kiedy robilem tak jak (chyba, troche nie jasno wyjasnione) w http://www.deathfall.com/modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthread&tid=4124 to material wsadzony w surface w SG nie pokazywal sie wogule na renderze. Pozatym nie mam polskich znakow. sprobuj sampling zwiekszyc...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto