Napisano 17 Wrzesień 200717 l skad sie biora plamy ktore pokrywaja wieksza czesc obrazka, szczegolnie widoczne na szafkach i na lodowce ?? scna oswietlona v ray sun +vray sky, irradiance map + light cache http://img515.imageshack.us/my.php?image=84866677fy2.png
Napisano 17 Wrzesień 200717 l dokładnie, zmniejsz wielkość sampli w LC a dokładniej " Sample size" do minimum 0,02 i daj subdivs na przynajmniej 700 zalecał bym powyżej tysiąca pozdro
Napisano 18 Wrzesień 200717 l Autor zrendorowalem to prz lc 1500 sampli size 0,005 i irradiance map 60,30 na high i efekt sie spotegował :/ image sampler to catmull i fixed =5 http://img213.imageshack.us/my.php?image=kuchaniaaafg3.jpg
Napisano 18 Wrzesień 200717 l najlepiej daj screena ust. renderera. ale moze to tez byc mala wartosc HSph subdivids / interpolation samples w rolecie GI. Daj odpowiednio 75/30 i zobacz czy bedzie roznica.
Napisano 18 Wrzesień 200717 l Autor i jeszcze jedno, co zrobic zeby vray sky tak nie barwil mi wnetrza na niebiesko?? wogole najfaniej byloby wylaczyc kolor ktory emituje :)
Napisano 18 Wrzesień 200717 l nie wiem zgaduje bym wylaczyl adaptive tracing i moze image sampler zmien na np QMc... sutaration zjedz lub uzyj teg materialu http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/vray_overridemtl.htm ale ja tam nie wiem ;] moze jakis master ci podpowie
Napisano 18 Wrzesień 200717 l Autor pomoglo zmniejszenie z 1 na 0,85 adaptive amount, choc nie rozumiem dlaczego :)
Napisano 18 Wrzesień 200717 l Autor a co z fixed jest nie tak?? mialem wczesniej adaptive qmx i i na krawedziach pojawialy mi sie jakies linie :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto