Gość GGGG Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Witam Jestem współtwórcą gry mmorpg w klimacie sci-fi i post-apocalypse. Poszukuje do projektu grafika 3D, który zrobiłby dla nas (a także doradził w tej materii) model postaci włącznie z animacjami. Poniżej przedstawiam co jest potrzebne: - model postaci ma się składać generalnie z modeli itemów, w które jest ubrany, czyli: hełm, kurtka, spodnie, buty, rękawiczki, plecak. Potrzebujemy dwóch kompletów różnych strojów. - postać powinna posiadać także broń (załóżmy pistolet), który można mu włożyć do ręki i z niej wyjąć. - będą potrzebne animacje postaci (szkieletu): bieg, idle, bieg z bronią, idle z bronią, a także strzelanie. Postać w czasie biegania nie powinna się przesuwać (czyli bieg w miejscu), bo zajmie się tym silnik. Model może być w miarę prosty, bo jest potrzebny do testów. W niedalekiej przyszłości będziemy pewnie też prosić o kilka innych drobiazgów graficznych ale o tym później. Jeśli jest ktoś chętny do współpracy to proszę o kontakt [email protected] Strona o grze jest pod adresem www.resnano.net Nie zawiera jeszcze zbyt wielu informacji bo dopiero powstała...
intoxicate Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 GGGG - robiac dobre mmorpg w klimatach PA mozna zarobic ogromne pieniadze, ale stworzenie takiej gry ciagnie za soba bardzo duzo problemow - najwiekszym z nich jest brak ludzi i kaski. Rozumiem, ze chcecie sie nauczyc gamedevu, dlatego nie bede nic mowil nt projektu ;) choc zaproponuje Ci zainwestowanie w gotowy engine i nauke na czyms prostrzym - sam wysilek nie pojdzie na marne, bo znajac rynek uczac sie bedziesz mogl juz cos zarobic. Pare linkow z prostymi w nauce enginami: http://www.zgameeditor.org/index.php http://www.jmonkeyengine.com/ - znacznie trudniejszy, ale ogromne mozliwosci http://sauerbraten.org/ - fps http://spring.clan-sy.com/ http://www.cs.ualberta.ca/~mburo/orts http://aspc.cs.utt.ro/~karg/ppt/index.html http://www.megastormsystems.com/home/news_en.htm - polecam wszystko za free. za ~100$ mozesz kupic TGE, TV3D, badz ShiVa... w sumie takich enginow jest od groma. Masz jeszcze Ogre'a i Irrlichta btw. wiekszosc tego co piszesz zalezy bardziej od enginu niz grafikow. e: sry, dopiero teraz zauwazylem, ze uzywacie juz Ogre'a :*
piotrek Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Znowu nowa gra? Ile to już projektów przewinęło się przez to forum? Chyba więcej niż filmów przez Hollywood...
intoxicate Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Piotrek - to chyba normalne ;) gamedevu uczyc sie mozna tylko i jedynie pracujac samemu w domu, w taki sposob zdobywajac doswiadczenie ;>
piotrek Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 Pewnie, tylko nie warto porywać się z grabiami na Słońce. Ucząc się programować, nie próbujesz stworzyć systemu operacyjnego; ucząc się CG, nie robisz pełnometrażowego filmu animowanego...
Gość GGGG Napisano 19 Wrzesień 2007 Napisano 19 Wrzesień 2007 Pewnie, tylko nie warto porywać się z grabiami na Słońce. Ucząc się programować... :) Dzięki za radę, ale... Ja i kolega, który się tym zajmuje nie mamy po 15 lat... no może mamy po 15 lat ale doświadczenia w programowaniu w różnych językach, a także pracę w przy projektach komercyjnych (z racji zawodu). Fakt faktem, wcześniej nie zajmowaliśmy się zagadnieniami 3D ale to w niczym nie przeszkadza. Kolejna sprawa to taka, że projekt "trwa" już jakiś czas i jak pisałem na stronie, mamy działający serwer i działającego klienta. Kwestią nadrzędną jest teraz brak grafika 3D i w związku z tym brak odpowiedniego modelu. Chcąc przetestować (poprawić, usprawnić) system itemkowy musimy mieć taki model. Pozostaje mi tylko ponowić apel z pierwszego postu. Pozdrawiam, GGGG.
Rekomendowane odpowiedzi