Napisano 18 Wrzesień 200717 l Możecie mi wytłumaczyć jak przypisać kości do obiektu? Zrobiłem sobie człowieczka i chciałbym przypisać mu kości tak żebym mógł ustawić go w odpowiedniej pozycji lub też zanimować. Człowiek jest zrobiony w jednej części+ubranie. I chyba musiałbym przypisać odpowiednie facy do odpowiednich kości. Mam racje? Szukałem na necie ale wszędzie jest pobieżnie napisane i nie udaje mi się. A w pomocy do maxa też nic konkretnego. Z góry dzięki Pozdrawiam
Napisano 18 Wrzesień 200717 l poszukaj czegoś na temat skin modifier. najlepiej w maxowskim helpie, tam jest to ładnie opisane.
Napisano 22 Wrzesień 200717 l modyfikator Physique i bped. Ubranie osobno Clothem jesli chcesz jakos detalowo a jak nie to animuj all razem na jednym szkielecie. W maxowej pomocy jest wiele konkretnego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto