Kruku Napisano 19 Wrzesień 2007 Napisano 19 Wrzesień 2007 Widziałem dużo filmików roboczych w których animator ma totalną kontrolę nad animacją! 60% pray wykonuje procesor ;] można świetnie riggować używają tylko standardowych narzędzi 3dsmaxa przykład samemu zaczołem kombinować i potrzebuje pomocy :( konkretnie jak zrobić aby płaszczyzna Grid03 automatycznie nie przenikała przez obiekty w tym przypadku przez cylinder. filmik i screan. Szukałem dużo i nie znalazłem żadnych zaawansowanych tutoriali tylko podstawy ;/
Kruku Napisano 19 Wrzesień 2007 Autor Napisano 19 Wrzesień 2007 heh może powinienem to gdzie indziej umieścić? bo tu mało kto zagląda :(
flesz_gordon Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 ja sobie w xsi riguje ale mysle ze musisz zrobic łańcuch IK z tych kosci wtedy kiedy bedziesz poruszal "miednica" to "stopa" zostanie na swoim miejscu pozdr edit a na przyszlosc zamieszczaj raczej w miejscu ktorego dotyczy soft bo tutaj to bida... ;) ludzie przez pomylke wchodza :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się