Napisano 19 Wrzesień 200717 l Próbuję stworzyć cebulowe zwieńczenie wieży, jednak poza ręcznym przemieszczaniem vertexów do centrum kuli, by zmniejszyć średnicę na danej wysokości, nie potrafię przemieścić ich hurtowo. Podejrzewam, że jest jakiś sposób by hurtem przemieszczać vertexy z okręgu do jego centrum. Niestety poszukując informacji na forum (tworzenie cebuli) dowiedziałem się jedynie, że mam to ronbić ręcznie każdy vertex z osobna. A może jest inny sposób, by stworzyć płaski obiekt w osi Z i za pomocą jakiejś komendy obrócić go o 360 stopni wokół własnej osi by utworzył model?
Napisano 19 Wrzesień 200717 l zaznaczasz vertexy dookoła wybierasz skalowanie (obok przesuwania i obracania) i dalej to juz sobie poeksperymentuj :D. Ta druga opcja to robisz linie (line), albo krzywą nurbs i nadajesz jej modyfikator lathe pzdr
Napisano 19 Wrzesień 200717 l By hurtem przemieszczać vertexy do ich srodka (albo innego punktu) po prostu je zaznacz i przeskaluj. A może jest inny sposób, by stworzyć płaski obiekt w osi Z i za pomocą jakiejś komendy obrócić go o 360 stopni wokół własnej osi by utworzył model? W 3dsmax modyfikator Lathe.