Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Próbuję stworzyć cebulowe zwieńczenie wieży, jednak poza ręcznym przemieszczaniem vertexów do centrum kuli, by zmniejszyć średnicę na danej wysokości, nie potrafię przemieścić ich hurtowo.

 

Podejrzewam, że jest jakiś sposób by hurtem przemieszczać vertexy z okręgu do jego centrum.

Niestety poszukując informacji na forum (tworzenie cebuli) dowiedziałem się jedynie, że mam to ronbić ręcznie każdy vertex z osobna.

 

A może jest inny sposób, by stworzyć płaski obiekt w osi Z i za pomocą jakiejś komendy obrócić go o 360 stopni wokół własnej osi by utworzył model?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 799
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznaczasz vertexy dookoła wybierasz skalowanie (obok przesuwania i obracania) i dalej to juz sobie poeksperymentuj :D.

Ta druga opcja to robisz linie (line), albo krzywą nurbs i nadajesz jej modyfikator lathe

pzdr

Napisano

By hurtem przemieszczać vertexy do ich srodka (albo innego punktu) po prostu je zaznacz i przeskaluj.

 

A może jest inny sposób, by stworzyć płaski obiekt w osi Z i za pomocą jakiejś komendy obrócić go o 360 stopni wokół własnej osi by utworzył model?

W 3dsmax modyfikator Lathe.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności