Napisano 16 Grudzień 200321 l To jest moja pracka która powstała w bliżej nie skonkretyzowanym celu...takie tam moje wypociny i coż chciałem to trochę podrasować, więc proszę o wyrozumiałość. W sprawach kolorowania na kompie jestem laikiem...no ale jak mowią kto nie spróbuje ten nigdy się nie dowie czy cóś w tym stylu...:D
Napisano 16 Grudzień 200321 l Autor to powyżej to szkic pierwotny...ba szkic gadanie ...tusz nad którym się ździebko nameczyłem wiem ze na tym rys jest straszny burdel ale chyba go lubię:D oki a teraz ten kolorek hy,hy to są zwykłe przeźroczyste nakładki no ale jak pisałem jezdem początkujący w te klocki...
Napisano 16 Grudzień 200321 l Autor a i jeszcze jedno ze kolorki pstrokate to ja dobrze wiem chciałem tylko podkręcić(może zbyt mocno;))klimat rannego zaduchu w mieście...i taki tam smog\'owy japoński stylik...besztajcie a co tam:D
Napisano 16 Grudzień 200321 l Fajna inspiracja manga:) I like it. Ahm, avatarek popraw :> Szczegoly w czerwonym linku ponizej.
Napisano 16 Grudzień 200321 l Ja wolę szkic od wersji kolorowej, która kojarzy mi się ze starymi numerami fantastyki. Tyle, że tam po prostu brakowało odpowiedniej palety drukarskiej. Moze troche bardziej zaszalej z kolorkami.. w każdym do mnie ta technika nie przemawia póki co.
Napisano 16 Grudzień 200321 l Autor ...hmmm z tym avatarem myslałem ze przejdzie ale bystre masz oczka DruG...ba musisz :D...a i dzięki za szczere wypowiedzi, co do kolorków leander to ja nie za bardzo widze jak mam pojechać bo ja całe życie w czerni i bieli smaruję to mi się zatracił stopniowo kolor i takie cóś wychodzi hy,hy :D... no ale narazie studjuję tutoriale...do następnego
Napisano 16 Grudzień 200321 l Kolor lepciejszy, słuchaj leandera. Ja bym sie ich za to nie czepaił, mozna by podsycic kontrastem tu i ówdzie ale subtelnie jakos dla dodania głębi, byle nie przesadzic bo sie burdel zrobi. Szkic przedni :) Podoba mi sie :)