Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Najpewniej chodzi o to, że plik OBJ zawiera płaszczyzny, które jednocześnie przynależą do różnych zgrupowań. Z tego powodu maya nie może utworzyć geometrii na zasadzie: jedna grupa -> jeden obiekt. Utworzy natomiast jeden obiekt z wszystkich grup, a informacje o przynależności do określonej grupy zapisze w "setach"(outliner -> set).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności