Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie.

Mam tu moją pierwszą pracę w 3d maxie. Delikatnie ujmując jest do dla mnie jakże ważny debiut. Dlatego usilnie proszę o wszelkiego rodzaju krytyczne uwagi na temat tych kilku prostych brył.

 

BTW: Walczę w tej chwili z teksturą ściany po prawej stronie zatem proszę (choć wiem, że to będzie ciężkie) nie zwracajcie na nią uwagi.

Pozdrawiam!

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f9e9514a4b2c623.html

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dałeś jakiś dof że takie rozmazane? popracuj nad ostrością sceny.

 

kolumna to nie drzewo, zwaliłaby się całkiem na ziemię i tam rozsypała w mniejsze kawałki. teraz część która spadła nawet nie jest uszczerbnięta.

Napisano

Temat zmieniony :) Z kolei jeśli chodzi o pracę poprawiłem ostrość, oświetlenie oraz "poniszczyłem" trochę bardziej prawą kolumnę. Czekam z niecierpliwością na dalsze sugestie.

 

Pozdrawiam

f7f503a6713abca9m.jpg

Napisano

tekstury ciut za mocne , kolumna trafi na detalach a przeciez to one duzo robia , jesli juz mowa o detalach to mam nadzieje ze jest zrobiona wg starozytnych proporcji , dobrze ze nie robisz korynckiej :)

kolumna wyglada jak upilowana i to jeszcze jakims zygzakiem ,,, jesli juz to sie polamala wiec powinny byc grodki , jakies kawaleczki na ziemi itp ...

popracoj nad materialami bo one powoduja ze scena jest plastikowa

Napisano

wnętrze jaskini to jedna czarna plama, mógłbyś spróbować dodać tam jakieś światło,

moża jeszcze urozmaicić scenę jakieś roślinki, winorośl itp., czerwone oczy niedżwiedzia wyłaniającego się z jaskini :)

Napisano

Scenka wygląda jak z Bryce`a.

A co do rzeczy do poprawy:

-"Podłoga" jest zrobiona z jednolitego bloku, do tego idealnie wyciętego laserem :) zrób to z jakichś wyszczerbionych płyt ze szczelinami pomiędzy i może jakimiś roślinkami pomiędzy.

-Miejsce gdzie skała spotyka się z podłogą jest ochydne :) tam powinny być jakieś roślinki, kamyczki, brud na texturce itp.

-włącz GI :)

-miejsce gdzie kolumna jest cięta tym brzeszczotem jest do poprawy (np. zwiększasz ilość poly w tym miejscu, i dajesz na to modyfikator noise, na pewno będzie dużo lepiej niż jest)

-imho światło dałeś za mocne i troszkę przepala kilka miejsc

Napisano

Co nieco usprawniłem. Briz mam nadzieję że wnętrze jaskini już jest ok... EX3qtor z podłogą i kolumnami walczę dalej... następny update już będzie zawierał te poprawki.

pozdr!

 

4d46b0e0e43a1fdam.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności