Napisano 25 Wrzesień 200717 l Witam serdecznie. Mam tu moją pierwszą pracę w 3d maxie. Delikatnie ujmując jest do dla mnie jakże ważny debiut. Dlatego usilnie proszę o wszelkiego rodzaju krytyczne uwagi na temat tych kilku prostych brył. BTW: Walczę w tej chwili z teksturą ściany po prawej stronie zatem proszę (choć wiem, że to będzie ciężkie) nie zwracajcie na nią uwagi. Pozdrawiam! http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f9e9514a4b2c623.html
Napisano 25 Wrzesień 200717 l dałeś jakiś dof że takie rozmazane? popracuj nad ostrością sceny. kolumna to nie drzewo, zwaliłaby się całkiem na ziemię i tam rozsypała w mniejsze kawałki. teraz część która spadła nawet nie jest uszczerbnięta.
Napisano 25 Wrzesień 200717 l lestat85 -> Zapoznaj się z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 i zmień temat wątku
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Autor Temat zmieniony :) Z kolei jeśli chodzi o pracę poprawiłem ostrość, oświetlenie oraz "poniszczyłem" trochę bardziej prawą kolumnę. Czekam z niecierpliwością na dalsze sugestie. Pozdrawiam
Napisano 27 Wrzesień 200717 l tekstury ciut za mocne , kolumna trafi na detalach a przeciez to one duzo robia , jesli juz mowa o detalach to mam nadzieje ze jest zrobiona wg starozytnych proporcji , dobrze ze nie robisz korynckiej :) kolumna wyglada jak upilowana i to jeszcze jakims zygzakiem ,,, jesli juz to sie polamala wiec powinny byc grodki , jakies kawaleczki na ziemi itp ... popracoj nad materialami bo one powoduja ze scena jest plastikowa
Napisano 27 Wrzesień 200717 l wnętrze jaskini to jedna czarna plama, mógłbyś spróbować dodać tam jakieś światło, moża jeszcze urozmaicić scenę jakieś roślinki, winorośl itp., czerwone oczy niedżwiedzia wyłaniającego się z jaskini :)
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Scenka wygląda jak z Bryce`a. A co do rzeczy do poprawy: -"Podłoga" jest zrobiona z jednolitego bloku, do tego idealnie wyciętego laserem :) zrób to z jakichś wyszczerbionych płyt ze szczelinami pomiędzy i może jakimiś roślinkami pomiędzy. -Miejsce gdzie skała spotyka się z podłogą jest ochydne :) tam powinny być jakieś roślinki, kamyczki, brud na texturce itp. -włącz GI :) -miejsce gdzie kolumna jest cięta tym brzeszczotem jest do poprawy (np. zwiększasz ilość poly w tym miejscu, i dajesz na to modyfikator noise, na pewno będzie dużo lepiej niż jest) -imho światło dałeś za mocne i troszkę przepala kilka miejsc
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Autor Co nieco usprawniłem. Briz mam nadzieję że wnętrze jaskini już jest ok... EX3qtor z podłogą i kolumnami walczę dalej... następny update już będzie zawierał te poprawki. pozdr!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto