Napisano 25 Wrzesień 200717 l Robię sobie low poly drzewko na takiej zasadzie, że zamiast to modelować chcę dać teksturę z liściami ale tak by wszystko oprócz tych liści było przezroczyste. Zrobiłem przezroczyste tło w Photoshopie ale napewno trzeba zrobić coś jeszcze w maxie. Jak to zrobic?
Napisano 25 Wrzesień 200717 l ale tex musi być czarno biała, albo musisz odpowienio ustawić parametry kolorowej tekstury z kanałem alpha
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor Nie za bardzo wiedziałem o co wam chodzi ale popróbowałem z mapą opacity i wyszło. Powiem Wam jak to zrobiłem i powiecie czy dobrze 1. Nałożyłem bitmape w diffuse. 2. Nałożyłem tą samą bitmapę do opacity. 3. W Output zaznaczyłem Clamp. 4. RGB Offest = -5,0 5. RGB Level = 15 Dobrze?
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor Działa ale może da się to zrobić prostszym i optymalniejszym sposobem? :)
Napisano 25 Wrzesień 200717 l tez bym to zrobil podobnie , czasem robie zamiast kombinowania w output ta bitmape dodatkowa jako B&W ale czesto to strata czasu // wazne ze CI wyszlo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto