deha21 Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 Robię sobie low poly drzewko na takiej zasadzie, że zamiast to modelować chcę dać teksturę z liściami ale tak by wszystko oprócz tych liści było przezroczyste. Zrobiłem przezroczyste tło w Photoshopie ale napewno trzeba zrobić coś jeszcze w maxie. Jak to zrobic?
pecet Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 ale tex musi być czarno biała, albo musisz odpowienio ustawić parametry kolorowej tekstury z kanałem alpha
delf77 Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 czarno biala albo zrobic na czarna biala w OUTPUT ?
deha21 Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 Nie za bardzo wiedziałem o co wam chodzi ale popróbowałem z mapą opacity i wyszło. Powiem Wam jak to zrobiłem i powiecie czy dobrze 1. Nałożyłem bitmape w diffuse. 2. Nałożyłem tą samą bitmapę do opacity. 3. W Output zaznaczyłem Clamp. 4. RGB Offest = -5,0 5. RGB Level = 15 Dobrze?
deha21 Napisano 25 Wrzesień 2007 Autor Napisano 25 Wrzesień 2007 Działa ale może da się to zrobić prostszym i optymalniejszym sposobem? :)
delf77 Napisano 25 Wrzesień 2007 Napisano 25 Wrzesień 2007 tez bym to zrobil podobnie , czasem robie zamiast kombinowania w output ta bitmape dodatkowa jako B&W ale czesto to strata czasu // wazne ze CI wyszlo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się