Napisano 28 Wrzesień 200717 l Witam to mój pierwszy WIP :) Chciałbym zrobić poniższą scenkę po trosze w stylu bajkowym i po trosze realistycznym. Myślałem na wykonaniem jeszcze ściany na której jest albo poodrywana poszarpana stara tapeta albo popękany tynk. Czy może mi ktoś pomóc z dobraniem odpowiedniej kompozycji? Druga sprawa to pracuję zainspirowany pracami Ani naszego membera więc najbardziej liczę na jej radę co i jak. Dodam że modele są najpierw wykonywane w Wings 3d a następnie importowane do maxa. Specjaliści pewnie to wiedzą już na pierwszy rzut oka. Pozdrawiam
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Nie powiem zapowiada się całkiem ciekawie. Powodzenie w dalszej pracy. Pozdro
Napisano 28 Wrzesień 200717 l o :) takie znajome mi się wydawało na miniaturce. Nawet nie wiesz jak miło mi takie coś zobaczyć. Bardzo ładnie ci to idzie jak na razie. Mam kilka uwag. Te zawijasy na klamce od okna wyglądają jak z plasteliny, zbyt nieregularne (chyba że będą drewniane i pomalowane na wesoły kolor, wtedy pasuje) Dolna część zasłony nie powinna być poziomo obcięta, boki powinny być odrobinę wyżej (ponieważ materiał się nie potrafi tak rozciągnąć) Napisz czy ślimak ma być realistyczny czy komiksowy, jeśli ma być realistyczny to skorupka jest źle dopasowana. Jeśli brakuje ci fotek lub referencji na jakiś z objektów to pisz na pm, sporo tego mam :)
Napisano 28 Wrzesień 200717 l poczatek calkiem fajny, ciekaw jestem jak zrobiles ta rozbita szybe ? modelowane czy w jakis inny sposob ?
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Autor Adek_CG : wymodelowane z Cuba w wingsie najpierw tniesz dwa edge i przesuwasz względem osi Y i tak robisz aż ci sie kształt spodoba :) nie wiem czy dobrze to robie ale ważne że w miarę wyszło tak jak chciałem zastanawiam sie czy właśnie tych kształtów nie zmienić ale to pierdoły na razie zajmuje sie innymi szczegółami
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Autor Scenka bez materiałów z dwoma światłami, od środka i od okna modelowanie kolejnej postaci do scenki i test shadera
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Autor nie wiem może mam fioła na punkcie szczegółów ale z procesorem 1,7 celeron i 512 ram ciężko znaleźć złoty środek :-)
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Autor render z innej strony teraz zaczną się schody z materiałami i Unwrapem którego zupełnie nie znam.
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Gratuluję. Idzie bardzo fajnie i klimat pracy zapowiada się bardzo ciekawie. Fajny pomysł.
Napisano 29 Wrzesień 200717 l proponował bym skupic sie bardziej na scenie a dopiero potem na materiałach etc.
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Autor nie wiem czy sie doczytacie coś z tych bazgrołów ale chciałbym uzyskać taką scenkę tu są moje rysunkowe koncepty robione na szybko w Photoshopie. Pozdrawiam PS. trzymajcie kciuki :)
Napisano 29 Wrzesień 200717 l zapowiada sie fajnie, tekstura rdzy ladna, ale shader juz do niezlych nie nalezy:/ pozdr
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Świetna pracka! Wyjątkowy klimat i wydaje mi się dość oryginalny pomysł. Gratuluję. Powodzenia z materiałowaniem i texturowaniem - to będzie niezłe wyzwanie, żeby nie popsuć odbioru tej scenki. Postać z teleskopem... cool :) Ale materiał jak dla mnie nie bardzo - wygląda jakby ten teleskop był czymś spryskany - jeśli to miała być rdza to proponuję jakiś bump, czy disp. dodać, choć mogę się mylic, bo na 'shaderstwie' znam się średnio ;-) Powodzenia! Trzymam kciuki!
Napisano 29 Wrzesień 200717 l przy teleskopie zwróć uwagę gdzie dajesz rdzę. ty ją rozsypałeś trochę chaotycznie wszędzie. trzeba wykombinować tak żeby była głównie w rogach i w miejscach gdzie obiekt jest na to narażony. można to zrobić albo unwrapując i rysując maskę w photoshopie, albo jakoś vraydirt mapą też być może się da. vraydirtem jeśli nie da się rdzy (nie wiem czy da się to tak ustawić żeby brzegi nie były zamazane) to można mimo to dodać brudu w szczelinach. zwróć też uwagę że twój model rury teleskopowej wygląda jakby był złożony z kilku części, natomiast rdza jest tak jakby to było z jednej części. (chodzi mi o to że np. jeśli ostatni element rury ma rdzę na styku z przedostatnim, to ten przedostatni element tam rdzy nie musi mieć). a sam model bardzo fajny. sympatyczny ten astronom.
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Autor Dziękuję za uwagi :) niedługo zaczynam unwrapa w szkole więc na pewno coś powinno z tego wyjść :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto