spinal Napisano 29 Wrzesień 2007 Share Napisano 29 Wrzesień 2007 Dzien dobry panowie szlachta. Ma dosc starego ale do dzis zastanawiajacego mnie linka: http://www.demoscene.hu/demos.php?target=details&id=271 Chodzi o filmik trwajacy blisko 3 minuty a zajmyjacy... 64 kb. Ktos mi moze podpowiedziec jak oni to zrobili? Normalnie czarna magia jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 29 Wrzesień 2007 Share Napisano 29 Wrzesień 2007 ale magia to ten rozmiar czy filmik :) ? bo w zadnym tego nie widze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinal Napisano 30 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2007 Taki cwany? Too walnij filmik demo zajmujacy 64 kb a trwajacy 3 minuty w 3d. Moze nie jestem na tyle madry poprostu co ty ale dla mnie caly czas jest zagadka jak mozna filmik wyposazony w dzwiek, grafike 3d, zawarty w exeku opchnac do takiego rozmiaru. Toc sam dzwiek moglby tyle zajmowac :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 30 Wrzesień 2007 Share Napisano 30 Wrzesień 2007 Wszystko jest proceduralnie robione, od textur przez dzwiek itd. wiec zaposany jest tylko sposob przeliczania tego i dekodowania na komputerze. dlatego im wiecej bajerow w takim demo tym lepszy komputer potrzebny do odtworzenia tego. Jakis czas temu był tu wątek o demoscenie, poszukaj, moze tam znajdziesz ciekawe informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinal Napisano 30 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2007 mirach - tyle to wlasnie tez wiem. Przeciez nie mam takiego malego rozumu zeby uwazac ze caly film tak pokompresowali. Wiem ze jest w czyms pisniety (stawiamy ze znajomkami niesmialo na assemblera). Mimo tego w jaki sposob trwal sam proces "konwersji (bo chyba tak to mozna to nazwac). Na stronie projektu widze ze sceny byly robione w samym maxie. Wiec jak oni to opsiali w tak malym kodzie (toc to tylko 64 kb) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 30 Wrzesień 2007 Share Napisano 30 Wrzesień 2007 Gdyby nie zawarte praktycznie w każdym systemie biblioteki openGL, a w winshicie DX, syntezatory dźwięku itp, to demko ważyło by troche wiecej. podobnie jest z grą kkrieger - np proceduralna drewniana podłoga wygląda przekozacko, a zajmuje tylko 96kb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 1 Październik 2007 Share Napisano 1 Październik 2007 ale czemu sie bulwersujesz :) ? nie wiedziałem czy chodzi Ci o rozmiar czy o co to spytałem. Tak jak poprzednicy - wszystko korzysta z gotowych bibliotek co juz zmniejsza rozmiar pliku, po drugie to nie tyle filmik co jakis rodzaj silniczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinal Napisano 1 Październik 2007 Autor Share Napisano 1 Październik 2007 no wlasnie. Tylko jaki to silniczek, jak dziala :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 11 Październik 2007 Share Napisano 11 Październik 2007 ejhhh...dawno dawno temu...za górami ,za lasami była sobie scena C64...:D! i co tam loodzie wyprawiali to niejednemu fizykowi sie w głowie przewracało:D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się