Skocz do zawartości

Maja i Poczatkujący


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Nie wiedziałem gdzie napisac tego posta :)

To mój pierwszy post na waszym forum. Mam 30 lat i prawie znikomy kontak z Maya do wczoraj. Stałem się szcześliwym posiadaczem Maya 2008. Po części z chęci a po drugie raczej z konieczności. Muszę zrobić model swojego samochodu przed i po przeróbkach.(Calibra) Co za zbieg okoliczności :p Aby mieć pełen obraz.A z Maya styczności nie miałem nigdy.Zwaracam sie więc do was z proźbą. Od czego zacząć,co najpierw opanować, itd... Całego forum przeczytać nie nadąże a czas mnie goni bo mam niecałe 2 miesiące na zrobienie modelu.

Pozdrawiam

Krzysiek

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dla Twoich potrzeb proponuje opanowanie zagadnienia "poly modeling" "blueprint" jak na początek...jezeli chcesz zrobic ładną tą furkę to pózniej trzepiesz zagadnienia "mental ray" i "shaders"...szukaj tutków, kombinuj, podpatruj jak inni to robia bo jezeli naprawde maye widzisz pierwszy raz na oczy to masz nie lada zadanie zrobi furke "na poziomie"...na tym forum jest dział MAYA niestety musisz tam zerknąc :/ Gud lak...bedziesz wrzucac postep prac? czasem to przyspieszy Ci prace bo ludzie tutaj pomocni są ;) Pozdrawiam

Napisano

może jednak zostaw Cali w spokoju (ewentualnie dokup ładne felgi, jak trzeba zrób blacharkę i odnów lakier) tak mało jest juz nie skrzywdzonych egzemplarzy

 

edit. mimo wszystko 2 miesiące to mało żeby od zera nauczyć się robić ładne modele

Napisano

No pecet :) Masz całkowita rację. Ale tu nie chodzi o max wiocha tuning tylko o delikatne wyprowadzenie typu drobne dokladki itd.Ale musze poeksperymentowac właśnie a do tego maya idealna.Takze z kolorami i wysokością zawieszenia. Nic więcej robione nie bedzie. Co do Felg to albo te na lustro lub inne. Te przypominaja amerykańskie low rider

 

Xeav wszystkie 3 tutki sa super własnie oblukałem. trzeba bedzie jakoś to dorwać ale kasa niezła za to :) a nie ukrywam że by się sprzydało

 

 

ps.Pecet piekne to toje Audi R8.Udostępniesz moze model? Czy to nielegalne? :) Chętnie bym poznał bliżej poszczególne etapy prac

 

ps.2 Własnie dostałem od znajomka 4 cd z serii 3D total textures w tym jest takze vol8 Vehicles

 

Czy te texturki podpasuja do maya? czy to tylko do 3ds max-a?

Napisano
No pecet :) Masz całkowita rację. Ale tu nie chodzi o max wiocha tuning tylko o delikatne wyprowadzenie typu drobne dokladki itd.Ale musze poeksperymentowac właśnie a do tego maya idealna.Takze z kolorami i wysokością zawieszenia. Nic więcej robione nie bedzie. Co do Felg to albo te na lustro lub inne. Te przypominaja amerykańskie low rider

 

Xeav wszystkie 3 tutki sa super własnie oblukałem. trzeba bedzie jakoś to dorwać ale kasa niezła za to :) a nie ukrywam że by się sprzydało

 

 

ps.Pecet piekne to toje Audi R8.Udostępniesz moze model? Czy to nielegalne? :) Chętnie bym poznał bliżej poszczególne etapy prac

 

ps.2 Własnie dostałem od znajomka 4 cd z serii 3D total textures w tym jest takze vol8 Vehicles

 

Czy te texturki podpasuja do maya? czy to tylko do 3ds max-a?

gratuluję zapału oby się nie wypalił:) ale ja bym nie kupował maji by w dwa miesiące zrobić coś a'la samochód i obniżyć w nim zawieszenie- raczej uczyłbym się parę lat żeby zrobić jakąś animkę- do tego maya jest "idealniejsza";)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności