Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Bianchi y-10


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam....jestem długo na tym forum...ale to jest mój prawdziwy poważny model....postanowiłem zacząć modelowanie od samochodu....jeżeli ktoś chce mi prawić morały że jest za wcześnie to niech Sobie daruje bo nie mam zamiaru przestać :P

 

 

Pomyślałem że pierwszy samochód ma być prosty jakiś no to pomyślałem o Bianchi....jest on "kanciasty" więc nie trudno go będzie wymodelować...chciałbym żebyście mi coś podpowiedzieli... :) z góry THX =)

 

Ps. robione w 3Ds Max'ie

 

 

Oto render...początki.. :)

 

5b1ffc4f31fad859.jpg

 

 

I siateczka :)

 

b933c15affc450e4.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przestawać nie musisz :] Każda forma ćwiczeń jest dobra. Też dosyć wcześnie zacząłem modelować swój pierwszy samochód i na dobre mi to wyszło. Co do twojego projektu: staraj się uzyskiwać w miarę równomierną siatkę. jest ona zbyt gęsta, zwłaszcza, że nie dodałeś jeszcze szczegółów, więc będzie ci trudno nad nią panować. O wiele łatwiej Ci będzie wykonywać płaszczyzny z większych polygonów, a potem poprzecinać je cut'em w odpowiednich miejscach, dla uzyskania większej ilości detali. Wtedy dobie dopasujesz wszystko do blueprintów.

 

To czy samochód jest kanciasty czy nie, myślę, że nie ma większego wpływu na jego trudność wykonania :) Dopiero gdy widać na nim wiele szczegółów, poprzeczka się zwiększa. Planuj też tworzenie każdego elementu, tak by znaleźć najłatwiejsze i najlepsze rozwiązanie.

 

Takie jest moje zdanie, sam pamiętam jak zaczynałem jakies 2 miechy temu, oraz co mi sie przydało :]

Więc kombinuj i powodzenia

Napisano

Witaj!

Prawdopodobienstwo ze za pierwszym razem bedziesz zadowolony z modelu jest bardzo male ;) . Wiec w ramach cwiczen powinienes skonczyc ... powtrorze jeszcze raz SKONCZYC ten model, po to aby nabyc doswiadczenia w rozwiazywaniu problemow z siatką i wielu innych skilli ulatwiajacych Ci robote w przyszłosci.

Generalnie to jak na pierwszy model idzie Ci calkiem niezle. KIP IT AP! jak to mawiaja Hamerykanie.

Napisano

hmm staraj sie nie uzywac raczej trojkatow przy modelowaniu bo moga pozniej przez to winiknac problenmy... a takze moze nie potrzeban jest tak zageszczona siatka jak na pierwszy model - sprobuj zrobic cos z mniejsza iloscia poly a pozniej ewentualnie troche ja zagescic :) moze byc z tego fajny model :):)

 

 

Pozdrawiam i powodzenia

Napisano

Dzięki wam wszystkim ;)) thx że wogóle zauważyliście ten post :D :D

 

Ok..przechodzim do modelu...:)

To tak...postanowiłem zrobić od nowa :PP gdyż stwierdziłem że mam źle docięte blueprinty...i że to co wtedy było ...wogóle było krzywę...więc zrobiłem od nowa...;)

 

A więc :

 

f69d4e25df737a3d.jpg

 

 

I siatka :

 

aa27e27d544a8084.jpg

Napisano

Przerobiłem to coś w koncept :) odbiegłem od Bprinta :) i uwarzam ten model za skończony :) i jestem z siebie zadowolony chociaż wiem że mogło być lepiej , o wiele lepiej :D ale jak na pierwszy model do którego się przyłożyłem to spox :)

 

97902036fbfb745c.jpg

Napisano

hehehe :D dzięki ;) jeszcze trochę nad nim robiłem ..i mam koła itp, ale mam słabego pc'ta i mi się chciało 18 godzin renderować, więc uznałem że nie warto, dla takiego słabego modelu ;pP

Napisano

co to znaczy "ukrec nastawy" ? xD wiesz jestem początkującym ;d xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności