Skocz do zawartości

Jak zrobić teksture bump\disp do czegoś takiego


-hpx-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ale że co... chcesz se z tego zrobić bumpa\dispa(czyli zapisać nierówność do płaskiego obrazka), czy na to nałożyć jakąś teksture.

 

W każdym razie musisz najpierw zmapować obiekt. W tym przypadku najprościej by było użyć UVW Map i ustawić na cylinder(i go ustawić, jak nie będzie pasował) i potem ew. poprawki przy UVW Unwarp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn wiem ze nie zapisze z takiego zdjecia tamtych ozdóbek na płasko tylko jak takie coś można przygotować w photoshopie niekoniecznie identycznie jak na zdjęciu. Chodzi mi oczywiście o mape na displaca. No i od razu jak ktoś ma to może podać www jakieś z darmowymi teksturami bump.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawka jest raczej płaska więc zmapuj jej górę planarnie i będziesz miał uv-kę w formie koła na tym kole trzeba teraz narysować te wzorki a konkretnie jeden i skopiować jakoś na około jak to zrobić w ps-ie nie wiem ale zawsze można to zrobić w maxie. A konkretnie wymodeluj powtarzającą się część wzorka i skopiuj kilka razy w zależności od tego ile powtórzeń wzorka chcesz uzyskać.

Tak na szybko:

d70948e882a64610.jpg

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności