Napisano 8 Październik 200717 l No to mam sobie takie naczynie: jak zrobić teksturę albo jak ktoś ma to z jakiegoś www ściagnąć takie tekstury bump\displace tych wzorów na podstawce
Napisano 8 Październik 200717 l Ale że co... chcesz se z tego zrobić bumpa\dispa(czyli zapisać nierówność do płaskiego obrazka), czy na to nałożyć jakąś teksture. W każdym razie musisz najpierw zmapować obiekt. W tym przypadku najprościej by było użyć UVW Map i ustawić na cylinder(i go ustawić, jak nie będzie pasował) i potem ew. poprawki przy UVW Unwarp.
Napisano 8 Październik 200717 l Autor Tzn wiem ze nie zapisze z takiego zdjecia tamtych ozdóbek na płasko tylko jak takie coś można przygotować w photoshopie niekoniecznie identycznie jak na zdjęciu. Chodzi mi oczywiście o mape na displaca. No i od razu jak ktoś ma to może podać www jakieś z darmowymi teksturami bump.
Napisano 8 Październik 200717 l Podstawka jest raczej płaska więc zmapuj jej górę planarnie i będziesz miał uv-kę w formie koła na tym kole trzeba teraz narysować te wzorki a konkretnie jeden i skopiować jakoś na około jak to zrobić w ps-ie nie wiem ale zawsze można to zrobić w maxie. A konkretnie wymodeluj powtarzającą się część wzorka i skopiuj kilka razy w zależności od tego ile powtórzeń wzorka chcesz uzyskać. Tak na szybko:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto