Napisano 9 Październik 200717 l zrób coś z tymi kamieniami bo się tragicznie odcinają od łączącego je poiwa, a pozatym całkiem ładnie
Napisano 10 Październik 200717 l Może jakieś roślinki przy ziemi, i popraw miejsce gdzie dechy włażą w podłoże, daj tam jakieś kamienie/roślinki/brud bo się straszine odcina. Popraw materiały, jeśli to studnia z wodą to przy wiadrze mogły by być jakieś świeże zacieki i plamy na kamieniach i może kałuża obok :) Poza tym fajne teksturki i model liny mi się bardzo podoba Pozdro
Napisano 10 Październik 200717 l Autor trochę prace poprawiłem....jest to model studni....stad płaskie podłoże no i brak otoczenia..a woda wyschła :]
Napisano 11 Październik 200717 l pokaż siatkę i jestem ciekawy w jaki sposób robiłeś liny, bo fajnie wyszły, jak możesz podrzuć teksturkę lin ;)
Napisano 16 Październik 200717 l Autor pokaż siatkę i jestem ciekawy w jaki sposób robiłeś liny, bo fajnie wyszły, jak możesz podrzuć teksturkę lin ;) tekstura lin to fota jakiegos materialu w pasy :] nie wiem jak w maxie wyrenderowac scenke z siatka. jak zdunek89 wie to niech...napisze.
Napisano 16 Październik 200717 l możesz po prostu zrobić screena z viewa, a jak nie chcesz screena to render w standardowym rendererze http://img132.imageshack.us/img132/9804/wirefc9.jpg
Napisano 16 Październik 200717 l Możesz też sklonować obiekt dodać do kopii modyfikator push z minimalna wartością i nałożyć na nią materiał z czarnym kolorem diffuse i zaznaczoną opcją wire tak jak pisał zdunek89, wtedy będziesz miał na renderze i obiekt z texturami i linie siatki. A studnia bardzo fajna tylko brakuje jej otoczenia. Pozdrawiam.
Napisano 16 Październik 200717 l model ładny, zwłaszcza te sznurki. pozbyj się czarnych cieni. Możesz podświetlić dodatkowym światłem albo użyć skylight, albo oświetlenie Hdri.
Napisano 16 Październik 200717 l http://www.secondpicture.com/tutorials/3d/wire_and_isoline_clay_render_in_3ds_max.html jeszcze znalazłem ciekawy sposób renderowania siatki...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto