Skocz do zawartości

Lód, odbicie lustrzane


_Arti_

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że pytania które zadaje są tragiczne, ale akurat do tego odnośnika nie umiałem znaleźć odpowiedzi.

 

Otóż jak uzyskać efekt odbicie innych obiektów w innym obiekcie ( szyba, tafla lodu, lodowa jaskinia lustro ) oraz np. falowanie odbicia w tafli wody i innych. Słyszałem, że do tego jest bardzo skuteczny V-Ray, ale skąd go pobrać, oraz w miarę Waszych chęci prosił bym o tutki ogólnej budowy i podstawowej wiedzy na ten temat.

 

Z góry thx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niekoniecznie Vray. Zrobisz to w kazdym renderze za pomoca nalozenia materialu Raytrace w kanal Diffuse. BAAAAAARDZO wiele razy przekopywany temat na forum. Poza tym masz to w przystepny opis w maxie pd F1 podpisane. Nygus!

 

A zebys juz juz nie martudzil to do falowania wstaw Nose np w kanale BUMP (to takie na poczatek, bardzo proste) restze masz w maxie pod F1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej- wrzuć mapę raytrace do kanału reflection. A falowanie odbicia czy inne jego zniekształcenia to zależą od powierzchni modelu. Możesz taką powierzchnię pofalować albo za pomocą mod. noise(siatka obiektu musi być dosyć gęsta) najlepiej z zaznaczoną opcją fractal albo za pomocą mapy z odpowiednim bumpem albo displacement (w obu przypadkach do kanału wrzucasz mapę noise).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności