Vath'ras Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 Mam jedno małe pytanko: Mam scenę z komnatą i chciałbym potem tej komnaty użyć w DirectX3D. Proszę więc was, powiedzcie mi w jaki sposób zakonwertować plik .max na pik .mesh, jakiego używa DirectX3D. W opcji file/export nie znalazłem takiego rozszerzenia niestety ;/
Hynol Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 DirectX nie używa rozszerzenia mesh. Natywnym formatem jest .x do którego exporter można znaleźć bez problemu. Co do silników 3D różnych firm, to trzeba szukać eksporterów w necie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się